برای مهد کودک دریای کودک جنت آباد محتوایی وجود ندارد. با ما همراه باشید تا بهترین اطلاعات را برای یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های اطرافتان کسب کنید.

اولین توصیه ما به شما این است که از هر گونه عجله و شتاب در مسیر جستجو برای یافتن مهد کودک با کیفیت پرهیز کنید. ممکن است این عجله شما، در مسیر انتخاب ضربات و عواقب جبران ناپذیری را به روحیه کودک وارد کند. ورود کودک به یک مکان بی کیفیت می تواند سبب دلزدگی او از حضور در مدرسه و محیط های دیگر گردد.

بر اساس تیپ شخصیتی  فرزندتان اولویت های آموزشی خود را تنظیم کنید. مطمئنا بعد از گذشت دو سه سالی که با کودک خود سپری کرده اید با روحیات و نیازهای آموزشی او آشنا شده اید. علایق او را به خوبی میدانید. تا حد زیادی متوجه شده اید که آیا برونگرا و یا درونگرا است؟ با توجه به تمامی این مورد ها برای او به دنبال بهترین مهد کودک باشید.

نیازهای آموزشی کودک درونگرا که فردی ساکت، کم حرف و منزوی است با نیازهای آموزشی کودک برونگرا که فردی شلوغ، اجتماعی و پر تحرک است، بسیار متفاوت است.

با مربیان مربوطه نیز درباره نوع شخصیت و علاقه مندیهای کودک خود صحبت کنید. مربیان با توجه به شناختی که درباره بچه به واسطه تجربه بالای کار با آنها کسب کرده اند میتوانند شما را در انتخاب نوع فعالیت هایی که برای او مفید تر است، یاری کنند.

به دلیل تفاوت های فردی کودکان با یکدیگر هر یک از آنها نیاز خاص و مختص به خود را برای مهارت آموزی خواهند داشت. یقینا نمیتوان برای واکاوی استعدادهای درونی کودکان برنامه خشک و یکنواختی را تنظیم کرد. امروزه اکثر برنامه های آموزشی به شکل غیر مستقیم و در کلاس های گوناگون توسط مربیان به کودکان ارائه می شوند. مثل کلاس های آشپزی، موسیقی، نقاشی، تئاتر، ورزش، باله، رقص، سفالگری و ...

از داشتن شرایط استاندارد کلاس های آموزشی و همچنین بهداشت آنها اطمینان پیدا کنید. اگر به نکات ریز و درشت در کنار نکات مهم و اولیه در هنگام تحقیق و جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک توجه نکنید. حتما در آینده متضرر خواهید شد و چه بسا که نتوانید ضررهایی که به روحیه فرزندتان وارد می شود را جبران کنید.

به استاندارد بودن برنامه های آموزشی مهد کودک و مطابقت داشتن آنها با استانداردهای جهانی توجه کنید. آموزش های اولیه ای که در مهد کودک ها به فرزندان شما ارائه میدهند تا آخر عمر با آنها همراه خواهند بود و باید در مسیر تحصیل و ارتباط خود با جامعه از آنها بهره مند شوند.   

توجه به تمامی نکات آرامش خاطر را برای شما به ارمغان خواهد آورد و آینده کودک را نیز تضمین خواهد کرد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه