کادر آموزشی:مجرب . متخصص . متعهد

برنامه های جانبی:اردو, نقاشی, هنرهای دستی

زبان های خارجی:انگلیسی

ساعت کار مدرسه:صبح تا بعد ظهر

سرویس رفت و آمد:دارد

متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس:۱۰

غذا:ناهار

مشاور:آموزشی, تربیتی

نوع مدرسه:غیر دولتی

یکی از مهمترین و بزرگترین تصمیمات برای آموزش های اولیه کودک حضور او در مهد کودک و پیش دبستانی است. اولین و ماندگارترین آموزش ها در مهد کودک و پیش دبستانی ها اتفاق می افتد. در این مقطع توانمندی و استعدادهای ذاتی کودک کشف و سپس با برنامه ریزی صحیح پرورش پیدا خواهد کرد.

مربیان آموزش دیده و فعال در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها مقدمات لازم برای آماده سازی کودک جهت کسب مهارت های گوناگون را فراهم میکنند تا در نوجوانی و بزرگسالی راه درست زندگی در اجتماع و محیط کار برای او آماده و مهیا شود.

بنابراین بسیار مهم است که کودک را به بهترین مهد کودک با امکانات خوب آموزشی سپرد تا نیرو و انرژی ذخیره شده در او در راه آموزش به درستی مصرف شود.

به طور قطع جدا شدن کودک از والدین برای ورود به مهد کودک و حضور در کنار دیگر کودکان و مربیان که برای او غریبه هستند بسیار دشوار و پر از دلهره خواهد بود. به همین دلیل باید این حضور تبدیل به یک حضور پر از هیجان و یک تجربه به یاد ماندنی شود.

برخورد خوب از سوی مربیان مهد کودک اولین نکته برای جذب کودک نسبت به محیط آموزشی خواهد بود. داشتن محیطی شاد و رنگارنگ در فضای بیرونی و داخلی مهد کودک سبب جذب کودکان خواهد شد و هیجان او را برای ماندن در چنین محیطی بالا خواهد برد.

 کوچکترین رفتارها از دید کودکان مخفی نخواهد ماند. لازم است در بازدید از محیط آموزشی که برای فرزند خود انتخاب کرده اید او را نیز همراه ببرید. نظر کودک را درباره محیط و افراد حاضر در آن جویا شوید و نظر او را در تصمیم نهایی حتما مد نظر قرار دهید. بیشترین وقت کودک در مهد کودک، در کنار مربیان و دوستانش سپری می شود. بنابراین مهم است که بتواند با آنها ارتباط برقرار کرده و حس خوبی نسبت به محیط و افراد آن داشته باشد.

 برنامه آموزشی پربار و غنی، رعایت نکات ایمنی، بهداشت محیط، نظم و انضباط افراد و محیط آموزشی و برخورداری از مربیان تحصیل کرده و دوره دیده در کنار مدیریت خوب میتوانند آسودگی خیال برای والدینی که می خواهند کودک خود را به مهد کودک بسپارند به همراه داشته باشند.

.
هزينه و ساعت مهد كودك بصورت ساعتی و ماهیانه به چه صورتی هست؟
م
.
@#۱ برای کسب اطلاعات بیشتر با مهدکودک تماس گیرید.
مدیر وب سایت رادیو کودک
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه