مهدکودک و پیش دبستانی خانه مهر در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود.

همواره ایجاد محیطی شاد در راستای ارتقای سطح اجتماعی، علمی و فرهنگی کودکان اصلی ترین هدف ما بوده و تلاش کرده ایم که طی این سال ها به کودکان مهارت های خود استقلالی بیاموزیم. ما بر این باوریم که در بازی ها او در انتخاب علایقش آزاد است و بر این باوریم که تربیت، اعتماد به نفس، و مهارت های اجتماعی را در او افزایش دهیم تا هم خود و هم دیگران را باور نماید.
مهدکودک خانه مهر با گذراندن دهه دوم از فعالیت های آموزشی خود تاکید بر رشد جسمی و حرکتی – رشد زبانی و گفتاری – رشد اجتماعی – رشد خلاقیت و رشد عاطفی دارد.

 

کادر آموزشی:مجرب . متخصص . متعهد

برنامه های جانبی:اردو, نقاشی, هوش و خلاقیت, موسیقی, ایروبیک, ژیمناستیک

زبان های خارجی:انگلیسی

ساعت کار مدرسه:صبح تا بعد ظهر

سرویس رفت و آمد:دارد

متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس:۱۰

غذا:ناهار

مشاور:آموزشی, تربیتی, پزشکی / بهداشتی

نوع مدرسه:غیر دولتی

 

همچنین مقاله ای درباره چگونگی پیدا کردن بهترین مهدکودک در محله صادقیه بلوار فردوس برای شما آورده ایم.

عنوان: "راهنمایی برای پیدا کردن بهترین مهدکودک در محله صادقیه بلوار فردوس"

در انتخاب بهترین مهدکودک برای فرزندان خود، بسیاری از والدین به دنبال محیطی امن و آموزشی با کیفیت هستند. در محله صادقیه بلوار فردوس نیز، گزینه‌های متعددی برای مهدکودک وجود دارد. در ادامه به راهنمایی برای پیدا کردن بهترین مهدکودک در این منطقه می‌پردازیم.

تحقیق و مطالعه نظرات و امتیازات: قبل از انتخاب مهدکودک، بهتر است نظرات و امتیازات والدینی که فرزندان خود را در این مهدکودک‌ها ثبت کرده‌اند را مطالعه کنید. این نظرات می‌توانند شفافیت بیشتری در مورد کیفیت خدمات ارائه شده در مهدکودک فراهم کنند.

ملاقات با مدیر و مربیان: ترتیب یک جلسه ملاقات با مدیر و مربیان مهدکودک‌های مورد نظر می‌تواند به شما کمک کند تا با سیاست‌ها و رویکردهای آموزشی مربیان آشنا شوید. همچنین، در این جلسه می‌توانید سوالات خود در مورد برنامه آموزشی و نگهداری از کودکان مطرح کنید.

بررسی برنامه آموزشی و فعالیت‌ها: بررسی برنامه آموزشی و فعالیت‌های مهدکودک از اهمیت بالایی برخوردار است. مطمئن شوید که برنامه‌های آموزشی با نیازها و سطح رشد کودکان هماهنگ هستند و فعالیت‌های متنوعی ارائه می‌شود.

بررسی امکانات و تجهیزات: مهم است که مهدکودک دارای امکانات و تجهیزات مناسب برای مراقبت و آموزش کودکان باشد. اطمینان حاصل کنید که فضا و وسایل آموزشی و بازی‌ها از نظر ایمنی و بهداشتی مناسب هستند.

مطمئنی از پشتیبانی و ارتباط مداوم: اطمینان حاصل کنید که مهدکودک دارای سیاست‌ها و رویکردهای مناسب در مورد ارتباط با والدین و اطلاع‌رسانی درباره پیشرفت کودکان است. همچنین، اطمینان حاصل کنید که هر گونه مشکلات یا نیازهای خاصی که کودک شما دارد، در نظر گرفته می‌شوند.

از طریق انجام این مراحل و مطالعه دقیق در مورد مهدکودک‌های موجود در محله صادقیه بلوار فردوس، می‌توانید بهترین گزینه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه