برای مهد کودک چشمه شادی جنت آباد محتوایی وجود ندارد. در این مطلب با شما والدین عزیزی که به دنبال یافتن بهترین مهد کودک از بین مهد کودک های اطراف خود هستید همراه می شویم تا با کمک و راهنمایی یکدیگر بهترین را برای فراگیری آموزش های اولیه زندگی فرزند دلبندتان بیابید.

یقینا رشد و تربیت فرزندان در عالی ترین سطح ممکنه آرزوی هر پدر و مادری خواهد بود. خوشبختانه امروزه اینترنت و فضای مجازی این امکان را در اختیار همگان قرار داده تا بتوانند فرصت های ارتباطی گسترده و ارزشمندی در هر زمینه داشته باشیم. این فضا کمک بزرگی برای تعامل سازنده بین والدین فراهم کرده چرا که در سایت های مهد کودک ها نظرات والدین درباره خدمات و امکانات مهد کودک ها درج می شوند. بنابراین نظرات آنها میتواند برای والدینی که برای بار اول است میخواهند فرزند خود را به چنین مراکزی بسپارند، بسیار مفید باشند.

توصیه می کنیم اگر برای مهد کودک ها محتوایی وجود داشت تمام مطالب آنها را به دقت بخوانید.

  • بررسی کنید چه امکانات و تجهیزاتی در اختیار کودکان قرار داده اند.
  • به تعداد مربیان آنها توجه کنید.
  • رده سنی که پذیرش میکنند را بررسی کنید.
  • دقت کنید برنامه آموزشی که دنبال میکنند غنی و پربار باشد.
  • از داشتن برنامه غذایی غنی و بهداشتی آنها اطمینان پیدا کنید.
  • مهد کودک باید مجهز به دوربین مدار بسته باشد.
  • به ساعات کار مهد کودک توجه کنید.

با مطالعه محتواهای مهد کودک ها بسیاری از اطلاعات درباره آنها را کسب خواهید کرد. تنها به مطالعه این مطالب اکتفا نکنید. حتما جلسه ای با مدیریت برای بازدید حضوری ترتیب دهید.

لازم است یادآور شویم که بسیار اتفاق می افتد که برای برخی مهد کودک ها محتوایی وجود ندارد. قضاوت خود را بر پایه نداشتن محتوا برای مهد کودک ها قرار ندهید. چه بسا که در بازدید حضوری به این نتیجه برسید که مهد کودک بدون محتوا یکی از بهترین ها باشد.

در بازدید حضوری چک کنید مطالبی که در محتواها درج کرده اند صحیح باشند. حتما با مربیان گفتگو داشته باشید. در این گفتگوی ساده بسیاری از خصوصیات اخلاقی آنها برای شما آشکار خواهد شد. نحوه تعامل مربیان با شما و کودکان بسیار حائز اهمیت است. دقت کنید در مقابل شما تمارض نکنند و رفتار واقعی داشته باشند.

به روحیه کودکان حاضر در مهد کودک توجه کنید. آیا شوق و اشتیاق حضور در مهد کودک را در رفتار آنها می بینید؟

تمیزی و بهداشت محیط به طور آشکار جلوی چشمان شما وجود خواهد داشت. به تمام نقاط سری بزنید. حتی دستشویی ها را نیز چک کنید. تا از همه چیز اطمینان پیدا نکرده اید برای ثبت نام اقدام نکنید. حتما نظر کودک خود را نیز درباره مهد کودکی که برای او انتخاب کرده اید جویا شوید.

در بازدید حضوری از هر مهد کودکی، کودک خود را نیز همراه ببرید. اجازه دهید در فضای موسسه به تنهایی گردش کند. او می بایست بتواند با محیط و کارکنان مجموعه ارتباط خوبی برقرار کند. اگر کودک وابسته ای داشته باشید در این بازدید ها به فضای شاد و مفرح مهد کودک ها جذب خواهد شد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه