مهد کودک و پیش دبستانی پروانه های کوچولو الهیه

در مهد کودک پروانه های کوچولو الهیه پذیرش کودکان به شکل تمام وقت و ساعتی وجود دارد. در این موسسه در کنار تدریس زبان انگلیسی مدرک بین المللی انگلیسی( کاخ کودک سیمین) نیز در پایان دوره آموزشی زبان اعطا می گردد.

انواع کلاس های تخصصی اعم از کلاس های نقاشی، خلاقیت، شطرنج، موسیقی، زبان فرانسه و .. نیز برای استفاده کودکان در این مجموعه دایر می باشد.

در مهد کودک پروانه های کوچولو الهیه مربیان دلسوز، مهربان و با تجربه در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان در این ناحیه هستند.

محیطی شاد و مفرح متناسب با روحیات کودکان خردسال بر فضای مهد کودک پروانه های کوچولو حاکم است. این مجموعه دارای فضاهای متنوع برای بازی کودکان است.

در این مجموعه کودکان در رده سنی ۶ ماه تا ۶ سال پذیرش می شوند. ساعت فعالیت این مجموعه از ساعت ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر است.

برای مهد کودک پروانه های کوچولو الهیه محتوایی وجود ندارد. اگر برای کودک خردسال خود به دنبال با کیفیت ترین مهد کودک در منطقه خود هستید. می بایست به مهد کودک های اطراف خود مراجعه و با بازدید حضوری از ساختمان و گفتگو با مدیریت و مربیان آن مجموعه ها از کیفیت و نوع خدماتی که ارائه می دهند مطمئن شوید.

به طور معمول اهداف آموزشی مدیریت و کارکنان تمام مهد کودک ها معتبری که زیر نظر ارگان های خاص اجازه تاسیس گرفته اند به شرح زیر است.

ارتباط مستقیم کودکان با طبیعت اطراف و الهام گرفتن از آن

بازی محور بودن اکثر آموزش ها برای برانگیختن و همچنین تحریک تخیل کودکان

یاد گرفتن امور روزمره زندگی بدون حضور مربی و یا والدین مانند شستن دست و صورت، استفاده از دستشویی و ..

فراهم کردن محیطی امن برای فراگیری تجربه های گوناگون بدون ایجاد خطر برای خود کودک و دیگران جهت تقویت حواس پنجگانه کودکان

برنامه کتاب خوانی، قصه گویی و بازگویی افسانه های کهن ایرانی توسط مربیان

ایجاد محیطی مناسب برای برگزاری کارهای گروهی برای ایجاد روحیه قرار گرفتن در جمع و برقراری ارتباط فی مابین کودکان

ارتباط مستقیم کودکان در همان ابتدای خردسالی با هنر های پیرامون آنها برای کشف استعدادهای ذاتی کودکان در زمینه های مختلف هنری مثل: نقاشی، موسیقی، طراحی و ..

تشویق و ترغیب کودکان به عدم توجه به پاداش های بیرونی

کشف و پرورش استعدادها و توانایی های کودکان برای توانمند ساختن کودکان در مسیر زندگی اجتماعی

ایجاد آگاهی والدین برای ساختن و فراهم کردن شرایط مناسب برای پرورش توانمندیهای ذاتی کودکان در وقت مناسب و در اوایل خردسالی

ایجاد اعتماد به نفس بالا در کودکان برای حفظ منافع خود در عین آنکه از نظر و ایده های دیگران بهره مند می شوند.

آموختن تمام امور و آموزش های اولیه زندگی برای ورود موفق کودک به جامعه های بزرگتر مانند مدرسه و دبیرستان از جمله: رعایت ادب، فراگیری فرهنگ و رسوم قومی و بومی، احترام به خود و دیگران، رعایت حقوق دیگران و ..

آموزش والدین برای ارزش نهادن به توانایی های کودکان بدون مقایسه آنها با دیگر هم سن و سالانشان

کمک به یافتن توانایی های کودکان به شکل مجزا

پرورش و تربیت جنبه های مختلف رشدی کودکان در زمینه های فکری، جسمی، عاطفی، اجتماعی و ..

اگر می خواهید چنین شرایط ایده آلی را برای کودک خردسال خود فراهم کنید. می بایست برای یافتن بهترین مهد کودک برای او بیشتر تلاش کرده و وقت کافی بگذارید و تمام مهد کودک های اطراف خود را به دقت بررسی کنید. با توجه به مسافت و کیفیت مراکز آموزشی اطراف، مناسب ترین را برای فراگیری بهترین آموزش ها انتخاب کنید و آینده کودک را به بهترین شکل بسازید. سپس با خیالی آسوده شاهد بزرگ شدن و موفقیت های روز افزون او باشید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه