هر یک از والدین در امر تربیت و بزرگ کردن فرزند خود به مواردی بیشتر از سایر موارد تربیتی و آموزشی اهمیت می دهند. برخی خورد و خوراک کودک از مهمترین مسائلی است که به آن توجه می کنند. برخی نیز استقلال کودک از اهمیت بیشتری برای آنها برخوردار است. برخی برقراری ارتباط با کودکان دیگر و داشتن روابط اجتماعی خوب برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به این امر معیارهای تربیتی خانواده ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و نسبت به آنها برای کودک خود به دنبال بهترین مهد کودک و مکان آموزشی می گردند.

لازم است در کنار اولویت های خود برخی موارد مهم آموزشی را نیز در زمان انتخاب بهترین مهد کودک بررسی کنید تا در آینده فرزندتان قوی و مستقل باشد و بتواند در محیط مدرسه، دانشگاه و حتی محیط کار، گلیم خود را به خوبی از آب بیرون بکشد. 

بعد از تربیت والدین در خانه شخصیت بچه در مهد کودک به کمک آموزش هایی که به او میدهند شکل گرفته و به تکامل می رسد. توجه به این نکته مهم کار را برای والدین در زمینه انتخاب درست مهد کودک سخت تر می کند.

بهترین راه کار این است که اولویت هایتان را در برگه ای یادداشت کنید و طبق آنها اقدام به جستجوی بهترین مهد کودک از بین تعداد بسیار بالای آنها در اطراف محل زندگیتان باشید. 

امروزه تعداد بسیار زیادی موسسه آموزشی در سطح شهرها وجود دارند که هر یک برای جذب والدین و کودکان در تلاش هستند و برنامه های متنوعی ارائه می دهند. دقت کنید اسیر تبلیغات زرد برخی از موسسه های بی کیفیت نشوید. مهد کودک باید زیر نظر بهزیستی و یا یک نهاد معتبر آموزشی پروانه و جواز ارائه خدمات به کودکان را داشته باشد.

پایه ریزی تربیتی کودکان از همان اولین حضور آنها در مهد کودک شکل میگیرد. اگر چنانچه با بی توجهی شما وارد مهد کودک غیر استاندارد شوند ذوق و اشتیاق خود را به درس و یادگیری از دست خواهند داد و چه بسا جبران آن بسیار سخت و یا غیر ممکن باشد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه