مهد کودک و پیش دبستانی الهه مهر دولت

برای مهد کودک الهه مهر دولت محتوایی وجود ندارد. از همین رو اگر برای فرزند دلبند خود به دنبال یافتن بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه زندگی توسط مربیان کارآزموده هستید. حتما به تمام مهد کودک های اطراف خود سری بزنید و تمام امکانات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و از بین آنها با کیفیت ترین را برگزیند.

مهد کودک الهه مهر دولت شاید همان مجموعه آموزشی باشد که شما به دنبال آن هستید. نداشتن محتوا نباید تاثیری بر نوع قضاوت شما داشته باشد. حتی اگر محتوای بسیار پرباری برای مهد کودک وجود داشت هم شما باید حتما تمام مطالب آنها را به دقت بخوانید و سپس برای تکمیل تحقیقات خود بازدید حضوری از مجموعه داشته باشید.

در بازدید حضوری بسیاری از مسائل که برای شما مجهول هستند به راحتی قابل دسترس خواهند بود. نوع رفتار و استقبال مربیان و پرسنل مهد کودک گواه رفتار آنها با کودکان شما خواهد بود.

درباره برنامه آموزشی مهد کودک با مربیان صحبت کنید. نظرات خود را در رابطه با نوع آموزش ها مطرح کنید. نوع پاسخگویی آنها آرامش خاطر شما را برای سپردن فرزند تان به آنها برای فراگیری آموزش ها به ارمغان خواهد آورد.

تمام نقاط مهد کودک را به دقت بررسی کنید. وجود نظم و بهداشت در تمام قسمت ها بسیار مهم است و ارتباط مستقیمی با سلامت فرزند شما خواهد داشت. به روحیه کودکان حاضر در مهد کودک دقت کنید.

 آیا شاداب و خوشحال هستند؟

 آیا اجازه ابراز نظر و انتخاب به آنها داده می شود؟

عدم سرکوب قوه تخیل و پرورش استعدادهای ذاتی کودکان در دوران خردسالی یکی از راه های موفقیت آنها در آینده خواهد بود. شما با سپردن فرزند خود به بهترین مهد کودک ها موفقیت او در آینده را در اولین سالهای زندگی تضمین خواهید کرد و او را در مسیر درست آموزشی قرار خواهید داد.

بسیار مهم است که مهد کودک انتخابی شما از بهترین مربیان آموزش دیده و با تجربه در کادر آموزشی خود بهره مند باشد تا آموزش های آنها در بهترین شرایط به کودکان ارائه شوند.

مربیان با پشت سر گذاشتن دوره های مربی گری زیر نظر متخصصین مجرب برای آموزش و پرورش کودکان خردسال آماده خواهند شد تا بتوانند به شیوه های درست استعداد و توانمندی های کودکان خردسال را کشف و برنامه ریزی اصولی برای پرورش آنها انجام دهند. به این ترتیب کودک از همان ابتدای خردسالی برای زندگی بهتر در آینده آماده خواهد شد.

اگر از همین ابتدا با کشف به موقع استعدادهای کودکان سعی در پرورش آنها شود آینده تحصیلی و شغلی آنها مشخص خواهد شد و وقت کودک بیهوده و در مسیر نادرست سپری نخواهد شد.

بارها شنیده ایم که برخی افراد سالها یک رشته تحصیلی را دنبال میکنند و پس از سالیان دراز متوجه می شوند که در آن رشته اصلا استعدادی نداشته و علاقه مندی و استعداد او به رشته دیگری بوده که به موقع کشف نشده است. تحت این شرایط وقت، انرژی و سالیان درازی را از دست داده و استعداد او پرورش پیدا نکرده است.

اگر به موقع استعدادها کشف و پرورش پیدا کنند میتوان برای پرورش آنها هزینه و وقت گذاشت تا در آینده به بهترین نحو از آنها بهره برداری کرد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه