اجازه تاسیس مهد کودک آوای مینو در منطقه یک تهران ( فرمانیه) از سوی سازمان بهزیستی صادر شده است. خانم راحله بیگلری (مدیر مهد کودک آوای مینو) این مجموعه را با همکاری و کمک مربیانی که  دارای مدارک تحصیلی مرتبط هستند اداره می کند. 

کودکان در گروه سنی ۲ تا ۶ سال در این مجموعه آموزشی پذیرش می شوند. این مهد کودک امکان پذیرش شیرخوار را ندارد. پذیرش ساعتی نیز در دستور کار این مجموعه قرار ندارد.

از مهد کودک آوای مینو در فرمانیه اطلاعات زیادی در دسترس نیست و محتوایی نیز برای آن وجود ندارد. از همین رو ما شما را با روش پیدا کردن بهترین مهد کودک برای آینده بهتر فرزند دلبندتان یاری می کنیم.

در وهله اول باید گفت شما بهترین تصمیم را برای ساختن فرداهای فرزند خود گرفته اید. شما با سپردن دلبند خود در خردسالی به مهد کودک آینده درخشانی برای او رقم خواهید زد.

 با وارد شدن کودک به سن سه سالگی و کم شدن نیاز او به مراقبت دائم والدین، بهترین زمان برای هدفمند کردن آموزش های اولیه زندگی برای او خواهد بود. کودکان همواره در حال یادگیری از مادر، پدر، خواهر، برادر و اطرافیان خود هستند. حالا در نظر بگیرید که اگر آموزش ها را هدفمند کنید و او را به دستان توانای مربیان مهد کودک بسپارید چه نتیجه درخشانی از پرورش و تربیت او در مهد کودک خواهید گرفت. 

در انتخاب مهد کودک باید دقت بسیار داشته باشید. وقت کودک نباید در مهد کودک تنها با بازی سپری شود. بازی ها نیز در مهد کودک هدفمند هستند. بیشتر آموزش ها در مهد کودک های خوب و با کیفیت بازی محور هستند. کودک در حین بازی و لذت بردن از اوقات خود در کنار دوستانش آموزش های اولیه را نیز فرا میگیرد. کودک در حین بازی می آموزد که صبور باشد. منتظر نوبت بماند. وسایل را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. به دوست خود کمک کند و .....

در کنار بازی در مهد کودک استقلال و اعتماد به نفس کودک نیز پرورش پیدا خواهد کرد. مربیان به کودکان می آموزند که به تنهایی لباس بپوشند، غذا بخورند، دستشویی بروند، دستان خود را بشویند، عقیده و نظر خود را به راحتی بیان کنند و .... 

هنگام انتخاب بهترین مهد کودک از بین دیگر مهد کودک ها دقت کنید که:

  • ایمنی ساختمان در حد استاندارد باشد.
  • تامین سلامت جسم و روح کودک در مجموعه آموزشی تامین شده باشد.
  • مربیان، تحصیل کرده و کارآزموده باشند و دوره های مربی گری را پشت سر گذاشته باشند.
  • حتما دوربین مدار بسته در تمام نقاط مهد کودک نصب شده باشد.
  • برنامه آموزشی غنی و استاندارد وجود داشته باشد.
  • جو محیط مجموعه آموزشی شاد و مفرح باشد.
  • وسایل بازی، سرگرمی و کمک آموزشی سالم، تمیز و متناسب با سن کودکان انتخاب شده باشند.
  • محیط مناسب برای بازی کودکان وجود داشته باشد.
  •  برنامه غذایی و میان وعده ها غنی از ویتامین و متنوع انتخاب شده باشند.
  • حضور همه روزه و مستمر مدیریت مجرب و کاردان 
  • سرویس ایاب و ذهاب
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه