برای مهد کودک آمیتیس ظفر محتوایی وجود ندارد. ملاک داشتن کیفیت خوب و یا بد مهد کودک ها را بر پایه وجود محتوا در اینترنت قرار ندهید. حتی اگر مهد کودکی دارای محتوای بسیار عالی در اینترنت بود نیز باید از نزدیک برای مشاهده امکانات آنها به موسسه مراجعه کنید.

در بازدید حضوری بیشترین زوایای برنامه آموزشی و چگونگی ارائه خدمات آموزشی موسسات برای بازدید کننده روشن خواهد شد.

بهتر است به تمام مهد کودک های اطراف خود سری بزنید و با مقایسه امکاناتشان بهترین مهد کودک را برای آموزش های اولیه فرزند خود انتخاب کنید. مهد کودک باید اجازه تاسیس از سوی سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش و یا شهرداری را داشته باشد. بهتر است مدیریت مجموعه تحصیلات مرتبط با تربیت کودکان داشته باشد تا به واسطه آن با روحیات و همچنین نیازهای آموزشی کودکان آشنایی کامل داشته باشد.

درباره مهد کودک های اطراف با همسایگان و دوستان خود صحبت کنید. مسلما آنها قبل از شما مسیر انتخاب مهد کودک را پشت سر گذاشته اند و به پیچ و خم های این مسیر پر استرس و پر چالش آشناتر هستند.

یقینا سپردن کودک خردسال به افراد غریبه برای همه پدر و مادرها سخت خواهد بود. از همین رو در هنگام انتخاب مهد کودک مدام این سوال در ذهن والدین تکرار می شود که برخورد مربیان و پرسنل با کودکم چگونه خواهد بود؟ با ورود کودکم به مهد کودک باعث نشود هر روز بیمار شود؟ و ..

برای برطرف کردن تمام استرس هایی که برای سپردن فرزند خود به مهد کودک دارید باید اطلاعات خود را درباره نحوه آموزش کودکان در موسسات آموزشی بالا ببرید. با حضور در مهد کودک و صحبت با مدیریت و مربیان تا حد بسیار زیادی از نگرانی های شما کاسته خواهد شد. دیدن روحیه شاداب کودکان حاضر در مهد کودک برای شما آرامش خاطر را به ارمغان خواهد آورد. در بازدید حضوری کودک را نیز با خود همراه کنید و اجازه دهید در محیط مهد کودک وقت بگذراند و با افراد ارتباط برقرار کند.

 در هنگام برگزاری کلاس های آموزشی به مهد کودک مراجعه کنید تا بتوانید نحوه تدریس و تعامل مربیان با کودکان را بررسی کنید. وجود دوربین مدار بسته این امکان را برای والدین فراهم می کند تا بتوانند از دفتر مدیریت نحوه تدریس و اداره کلاس را توسط مربی مشاهده کنند و حتی بعد از ثبت نام روند آموزشی کودک خود را در کلاس ها مشاهده کنند.

با پیگیری مستمر شما پس از سپردن کودک به مراکز آموزشی می توانید بهترین اتفاق ها را برای آینده او رقم بزنید و در آینده شاهد پیشرفت های او در روابط اجتماعی و تحصیلی باشید.

برخورد اولیه مربی با شما بسیاری از نگرانی هایتان را برطرف خواهد کرد. مربیان برای این امر آموزش های لازم را زیر نظر متخصصین روانشناس با موفقیت پشت سر گذاشته اند و با تمام روحیات و زوایای اخلاقی کودکان آشنا هستند. اطمینان داشته باشید که آنها تمام تلاش خود را برای پیشرفت و ترقی کودکان انجام خواهند داد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه