اطلاعات مجتمع آموزشی رهیار در این صفحه قابل دسترسی است.

 برای مجتمع آموزشی رهیار محتوایی وجود ندارد. از همین رو ما با شما همراه هستیم تا از بین تعداد بیشمار مهد کودک های فعال در سطح شهر با کیفیت ترین و بهترین را بیابید تا آینده درخشانی برای فرزند دلبند خود بسازید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مسیر تربیتی کودکان خردسال با ورود آنها به مهد کودک به شکل بسیار ویژه ای تغییر خواهد کرد. با سپری شدن زمان بسیار کمی از حضور کودک در مجموعه آموزشی با کیفیت شما و دیگر اعضای خانواده شاهد تغییرات بسیار خاصی در رفتار و خلق و خوی کودک خواهید بود. از همین رو می بایست در انتخاب مکان آموزشی دقت خاصی داشته باشید تا با حضور کودک در آنجا نتیجه مطلوب آموزشی حاصل گردد و صدمه روحی و حتی جسمی به او با انتخاب نا صحیح شما وارد نشود.

کودکان باید برای ورود به جامعه ای بزرگتر از خانواده آماده شوند و مهارت های اولیه زندگی را به بهترین شکل و توسط افراد کاردان و خبره بیاموزند تا در بدو ورود به جامعه با صدمات جبران ناپذیر روبرو نشوند.

همواره در اطراف خود شاهد این بوده ایم، کودکانی که از ابتدای خردسالی وارد محیط آموزشی مهد کودک شده اند بسیار مستقل تر از کودکانی هستند که در خانه و در کنار پدر و مادر قرار دارند و به مهد کودک سپرده نشده اند.

کودکانی که به مهد کودک می روند اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد. این دسته از کودکان نظر خود را به راحتی در جمع ابراز خواهند کرد. با محیط مدرسه بسیار سریع انس گرفته و کمتر از دوری والدین خود اذیت خواهند شد. فراگیری دروس مدرسه برای آنها آسان تر خواهد بود. چرا که در دوره حضور آنها در مهد کودک ذهن شان برای فراگیری دروس ابتدایی آماده شده است. برنامه ها و کلاس های مهد کودک شبیه به مدرسه بوده و کودک با مقررات مدرسه از پیش آشنا خواهد بود.

معمولا زمان سپردن کودکان به مهد کودک والدین با دو احساس اضطراب و همچنین خوشحالی به شکل همزمان روبرو هستند. از بزرگ شدن فرزند خود احساس خرسندی و خوشحالی دارند و برای سپردن او به دست افراد غریبه کمی دچار اضطراب و نگرانی می شوند. اگر در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید، یقینا نتیجه مطلوبی از سپردن فرزند خود به مهد کودک کسب خواهید کرد. این مرحله یکی از مهمترین مراحل برای شما والدین عزیز و همچنین فرزندان دلبند شماست. بهتر است اطلاعات خود را در زمینه آموزش های اولیه ای که در مهد کودک ها به کودکان ارائه می شود بالا ببرید و با آگاهی در این زمینه وارد مرحله جستجو و انتخاب بهترین مهد کودک باشید.

شما با سپردن کودک خود به دستان پرتوان مربیان مجرب مهد کودک ها تمام زوایای شخصیتی فرزند خود را رشد و ارتقا خواهید داد و آینده درخشانی برای او خواهید ساخت.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه