تمام مهد کودک ها و پیش دبستانی های فعال در سطح شهر باید زیر نظر بهزیستی و آموزش و پرورش اداره شوند. برخی مهد کودک ها و پیش دبستانی ها به شکل خصوصی اداره می شوند. بنابراین بابت خدماتی که به مراجعین خود ارائه می دهند هزینه بیشتری از مشتریان خود طلب می کنند. میزان هزینه ای که از مراجعین گرفته می شود نیز به نوع آموزش و میزان خدمات آموزشی که ارائه می دهند بستگی خواهد داشت.

مهد کودک، پیش دبستانی، دبستان و هر موسسه آموزشی چه به شکل دولتی و چه غیر دولتی زیر نظر بهزیستی و آموزش پرورش اداره می شوند و باید از این دو موسسه( یا بهزیستی، یا آموزش پرورش) پروانه کار و اجازه فعالیت داشته باشند.

اگر برای برخورداری کودک خردسال خود از آموزش های اولیه به بهترین شکل به دنبال بهترین مهد کودک و یا پیش دبستانی هستید همه جوانب را در نظر بگیرید تا با گذاشتن وقت و هزینه زیاد متضرر نشوید.

در نظر داشته باشید هزینه ای که برای آموزش های اولیه کودک خردسال خود به مهد کودک و پیش دبستانی ها می دهید یک سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود. چرا که در این موسسات کودک شما را برای ورود به دبستان، دبیرستان، دانشگاه و جامعه کاری به شکل بسیار عالی آماده و مهیا میکنند تا کودکان بتواند بهترین تصمیمات و انتخاب ها را داشته باشند. 

به طور قطع خدماتی که در مهد کودک و پیش دبستانی غیر دولتی به کودکان ارائه می دهند بسیار متفاوت خواهد بود. تعداد کودکان در این موسسات کم و رسیدگی به آنها به شکل ویژه خواهد بود. امکانات و تجهیزات این نوع موسسات بسیار متفاوت و خاص خواهند بود. نوع غذا و میان وعده ها نیز بسیار خاص هستند. 

اگر به دنبال خدمات ویژه برای دلبند خود در مهد کودک و یا پیش دبستانی هستید گزینه مهد کودک و پیش دبستانی غیر دولتی برای شما گزینه مناسب تری نسبت به موسسه های دولتی خواهد بود.

متاسفانه ما از پیش دبستانی ریحانه اطلاعاتی بیشتر از این نداریم، پیشنهاد می کنم به صفحه بهترین مهدکودک قیطریه و بهترین مهدکودک قلهک مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه