بسیاری از مهد کودک های فعال در مناطق مختلف در کنار پذیرش کودکان خردسال برای حضور در کلاس های آموزش اولیه برای کسب مهارت های اولیه زندگی در مهد کودک، به کودکان پیش دبستانی نیز خدمات ارائه می دهند. کودکان با ورود به چنین محیط آموزشی در کنار فرا گرفتن اولین مهارت ها برای ورود به محیط های آموزشی بزرگتر و دبستان آماده و مهیا می شوند تا مدارج بالا را در راه کسب علم و دانش به دست بیاورند.

وجود کادر مجرب و متخصص در مهد کودک و پیش دبستانی ها ضامن موفقیت کودکان حاضر در تمام موسسات آموزشی خواهد بود.

از برگزاری کلاس های متنوع آموزشی، ورزشی و ... که بر پایه و روش تربیتی کودک محور اداره می شوند نیز نباید غافل شد. بازدهی آموزشی کلاس های کودک محور بسیار بالا بوده و نتیجه مطلوب آموزشی آنها بر هیچکس پوشیده نیست.

برای پرورش خلاقیت و بالا بردن اعتماد به نفس کودکان در این کلاس ها مربیان نقش کلیدی خواهند داشت. مربیان فعال در بهترین مهد کودک ها باید همواره و به شکل دوره ای آموزش های لازم برای نحوه تدریس به کودکان را فرا بگیرند و تجارب آموزشی و آموخته های خود را با پیشرفت روزانه روش های تربیتی آپدیت و بروز کنند.

کلاس های آموزشی باید طبق رده سنی کودکان به درستی طبقه بندی شوند و نسبت به رده سنی و نیاز کودک کلاس های آموزشی برگزار شوند.

کشف استعداد های ذاتی کودکان نیز از دیگر ویژگی هایی است که مربی مجرب مهد کودک باید از آن بهره مند باشد. مربیان حاذق فعال در مهد کودک ها با شناخت استعداد های کودکان برنامه اصولی برای پرورش استعدادهای کودک خواهند ریخت و با کمک والدین تلاش لازم برای بالا بردن توانمندیهای کودکان را خواهند کرد. 

کودکان در کنار بازی و گذراندن ساعات شاد و مفرح کنار هم سن و سالان خود برای ورود به جامعه بزرگتر مدرسه، دانشگاه و حتی محیط کار در آینده آماده و مهیا می شوند تا مسیر درست پیشرفت را در هر رده سنی برای خود پیدا کنند.

متاسفانه ما از خانه مهدکودک و پیش دبستانی رضوان اطلاعاتی بیشتر از این نداریم، پیشنهاد می کنم به صفحه بهترین مهدکودک قیطریه و بهترین مهدکودک قلهک مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه