موسسه قلمرو کودکان پارس یکی از بهترین مهد کودک های فعال در منطقه قیطریه است. این موسسه تمام تلاش خود را در راستای تقویت و پرورش مهارت ها و خلاقیت های ذاتی کودکان به کار گرفته است و سعی دارد تا توانایی های هشت گانه کودکان را تقویت کنند تا ضریب هوشی آنها را تا حد امکان افزایش دهند. 
با برقراری کلاس های متنوع آموزشی و برنامه اصولی، زمینه لازم برای تقویت ضریب هوشی کودکان فراهم خواهد شد.

در موسسه قلمرو کودکان پارس کلاس های آموزشی مادر و کودک برای کودکان ۶ ماهه تا ۳ ساله به تفکیک در کلاس های یک روزه و همچنین برگزاری جشن تولد برای کودکان در گروه های سنی ۱ تا ۳ ساله تمام تلاش خود را برای تقویت هوش هشتگانه کودکان در محیطی سرشار از شادی و بازی های خلاقانه را در دو شیفت صبح و عصر برگزار می کنند.
شاید برای والدین این سوال پیش آمده باشد که منظور از مهارت های هشت گانه چیست؟ که با تقویت آنها ضریب هوشی کودک افزایش پیدا میکند.

مهارت های هشت گانه عبارتند از:

  • هوش کلامی- زبانی
  • هوش منطقی- ریاضی
  • هوش اندامی- جنبشی
  • هوش موسیقیایی
  • هوش میان فردی
  • هوش درون فردی
  • هوش طبیعت گرا
  • هوش تصویری- فضایی 

با برگزاری کلاس های متنوع و پربار توسط مربیان کارآزموده و مجرب در مهد کودک و به کمک بازی و سرگرمی تلاش می شود هر یک از این هوش ها در کودکان تقویت شوند تا استعدادهای ذاتی آنها نمایان گردد. با نمایان شدن استعدادهای کودکان، مربیان مهد کودک با برنامه ریزی اصولی تمام سعی و تلاش خود را برای پرورش استعدادهای ذاتی آنها به نحو احسنت انجام می دهند.

والدین نیز با همکاری و همراهی مربیان و فرزند خود در مسیر پرورش استعدادهای او می توانند بهترین پیشرفت ها را در آینده برای دلبند خود رقم بزنند. در چنین صورت است که نتیجه مطلوبی از سپردن کودک خود به یک موسسه آموزشی را کسب خواهید کرد و می توانید آینده درخشانی برای او تصور کنید. 

متاسفانه ما از موسسه قلمرو کودکان پارس اطلاعاتی بیشتر از این نداریم، پیشنهاد می کنم به صفحه بهترین مهدکودک قیطریه و بهترین مهدکودک قلهک مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه