مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه رادین با کادری مجرب و با سابقه پذیرای کودکان دلبند شما می باشد

  • پذیرش تمامی سنین ( ۶ ماهگی لغایت ۶ سالگی ) همه روزه،همراه با صبحانه، غذای گرم و دو میان وعده تحت نظر کارشناس تغذیه
  • حضور مشاوره کودک بصورت رایگان به منظور رفتار درمانی کودکان دلبندمان
  • اجراء آزمون و تست های هوش ، حافظه ، تمرکز و ....

امکانات مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه رادین :

• ایجاد محیطی گرم و شاد با فضای بازی کودکان

- پذیرش کودکان دلبند شما در روزهای پنجشنبه هر هفته

• مجهز به دوربین مدار بسته آنلاین برای همراهی والدین از راه دور

• سرویس رفت و برگشت

فعالیت ها :

- برگزاری کلاسهای فوق برنامه After School شامل ژیمناستیک - موسیقی - زبان - نقاشی خلاق - چرتکه - رباتیک در روزهای پنجشنبه هر هفته

از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعداز ظهر

• جلسات آموزش اولیاء و مشاوره جهت یاری رساندن به منظور بهبود رفتارهای کودک

ما مفتخریم که در مهد کودک رادین وسایل و امکاناتی در اختیار کودک گذاشته می شود که مهارتهای اجتماعی را فراگیرند. مربیان با تجربه و کار آمد تمام تلاش خود را می کنند که در فضای آرام و دوستانه، کودک شما بتواند رشد کامل عقلی و ذهنی و جسمی را داشته باشد.

بر این باوریم که در راستای بازی های پیشرفته با پشتوانه علمی امکان جذب کودک را فراهم آوریم. مهمترین چیز برای رشد فکری کودک برنامه آموزشی می باشد، کل اتفاتی که در طول روز در کلاس می افتد، اعم از فعالیت های کلاسی، ورزش، بازی و سرگرمی و حتی وعده های غذایی ما را از آموزش کودک دور نمی کند.

هر فعالیت در این فضا برای آموزش خاصی طراحی شده است که مطابق با اصول تدریس و یادگیری و هچنین رای و نظر کارشناسان و صاحب نظران در این زمینه می باشد. به عنوان مثال شعر خواندن در هنگام شستن دستها باعث ایجاد میل و علاقه کودک به نظافت و بهداشت می گردد. در واقع فعالیتهای داخل کلاس و به طور کلی داخل مهد کودک بر اساس ۱۴۰ استاندارد جهانی طراحی شده است مهد کودک رادین همواره سعی در برقراری تعادل و تناسب را داشته است.

 

برای دیدن لیست کامل مهدکودک های جردن و بلوار آفریقا به صفحه ی بهترین مهدکودک های جردن، بلوار آفریقا، نلسون ماندلا مراجعه کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه