مهدكودك و آكادمی زبان گلستانه نوین ، جزو اولین مراكز تخصصی آموزش زبان انگلیسی به خردسالان است كه در سال ١٣٨٦ تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تاسیس شد و فعالیت خود را با مدیریت خانم رحمانی در سعادت آباد آغاز كرد . 

این مجموعه از ساعت ٨ صبح تا ٤:٣٠ دقیقه بعد از ظهر میزبان كودكان ٢/٥ تا ٦ ساله ی شما می باشد.

مهد كودك و آكادمی زبان خردسالان گلستانه نوین ، دارای بیش از ٤٠٠ متر  مربع فضای آموزشی و بازی است كه شامل امکانات زیر هست: 

  • playhouse (زمین بازی سر پوشیده ) جهت انجام بازی های امن و تحت نظارت و تقویت مهارت های حسی حركتی    
  • Toy room(اتاق اسباب بازی ) محل بازی با اسباب بازی های فكری جهت تقویت فكر 
  • اتاق ژیمناستیك 
  • دوربین مدار بسته 
  • كلاس های درسی مجهز به امكانات آموزشی 
  • سالن بازی های گروهی 
  • و زمین چمن به مساحت ١٠٠ متر برای بازی در فضای باز

كلاسهای مهد كودك گلستانه نوین به زبان انگلیسی برگزار می شوند و مباحث درسی به روش (TPR) غیر مستقیم و از طریق بازی و قرار دادن كودك در فضاهای مختلف به كودكان عزیز آموزش داده می شود. 

در عین حال كلاس های موسیقی ، ژیمناستیك ، اوریگامی و پاپیه ماشه نیز توسط معلمین متخصص برگزار می شود.

برنامه هایی مانند نقاشی ، سفال ، كاردستی و بازیهای فكری جزو الزامات كلاس های درسی در مهد گلستانه نوین می باشد.

به لطف خداوند ، فعالیت های این مجموعه ، در تمام این سالها كه مهد گلستانه نوین مشغول به خدمت رسانی بوده است ، مورد رضایت والدین محترم بوده است و پرسنل دلسوز و مهربان این مجموعه ، علاوه بر رعایت نكات صحیح آموزشی ، سعی بر ایجاد فضایی امن، شاد و دوست داشتنی برای كودكان داشته اند .

به گونه ای كه با وجود جابجایی های مكرری كه به دلیل توسعه ملك آموزشی به وجود آمده ، همچنان پذیرای فرزندان دوم و یا سوم والدینی عزیزی كه ١٠ سال پیش فرزند اول خود را در این مجموعه ثبت نام كرده بودند هستیم.

شما می توانید با سر زدن به پیج golestanehnovin در اینستاگرام و یا كانال @golestanehnovin در تلگرام شاهد گوشه ای از فعالیت های این مجموعه باشید

.
دختر من دو ساله كه اين مهد ميره من واقعا راضي هستم دخترم خيلي راحت انگليسي صحبت مي كنه . من و باباش بعضي وقتها تعجب مي كنيم از اينهمه پيشرفت
سيما
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه