در سال ۱۳۸۹ مهد کودک و پیش دبستانی دوستی در منطقه یک تهران تاسیس شد که در حال حاضر توسط آقای جعفری مدیریت و اداره می گردد. این مجموعه بی نظیر شامل سه طبقه بوده و در آن از شیرخوار تا پیش دبستانی پذیرش می شود که می توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ عصر در آن به آموزش و بازی مشغول شوند.

در این مرکز سعی جناب جعفری بر آن است که همگام با بزرگترین مراکز آموزشی جهان پیش روند تا کودکان دوست داشتنی شما به مهارت های تفکری نائل آیند.

 از امکانات قابل توجه این مجموعه می توان فضای بازی کودکان، امکان حضور والدین در هر ساعت و وجود سرویس رفت و برگشت را نام برد.

از جمله دلایل موفقیت مهد کودک دوستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سابقه ای درخشان ۱۵ ساله در زمینه آموزش کودکان
  • نخستین و تنها نماینده تاناکاشیتو ریو جهانی
  • ارائه کارگاه های روان شناسی کودک و خانواده با همکاری دانشگاه

این مرکز با مدیریت و کادری قوی، زمینه را برای آموزش زبان انگلیسی و خلاقیت فرزند دلبند شما فراهم می کند.

آیا به دنبال بهترین مهدکودک در نیاوران هستید؟

مهدکودک باغ گلشن نیاوران از بهترین مهدکودک های نیاوران را از دست ندهید.

مهدکودک باغ گلشن نیاوران با مساحت بالغ بر ۶۰۰ متر مربع فضای آموزشی، در چند سال فعالیت خود، کاندیدای دریافت ۴ جایزه بین المللی و داخلی، از منظر فضای بازی و آموزشی مناسب کودک بوده است.

مهدکودک گلشن در سال ۱۳۵۲ توسط خانواده گلشن در تهران تاسیس گردید اما با مهاجرت این خانواده به اروپا در اوایل دهه ۶۰ فعالیت های مهدکودک به امید آینده نزدیک معلق ماند و بازگشت خانواده گلشن به ایران، مهدکودک گلشن فعالیت خود را با توان قبل دوباره از سر گرفته است.

. توضیحات بیشتر
. توضیحات کمتر
. بستن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه