مهد کودک غنچه های میهن با مدیریت لالوئی در منطقه یک تهران قرار گرفته و تحت نظارت بهزیستی است. کارکنان این مرکز آموزشی دارای مدرک کارشناسی مرتبط بوده و کودکان از سنین شیرخوار تا آمادگی در ساعات ۸ صبح تا ۲۰ شب می پذیرند.

مدیریت مهد کودک غنچه های میهن برای رفاه حال خانواده های عزیز، پذیرش ساعتی را نیز ممکن کرده اند. کلاس های آموزشی مختلفی همچون آموزش رو خوانی و حفظ قرآن، آموزش زبان انگلیسی، آشنایی با مفاهیم ریاضی و علوم و ژیمناستیک نیز برای خردسالان فراهم است.

از تجهیزات این مهد کارشناسی شده می توان دوربین مدار بسته، دستگاه تصفیه هوا و ارائه وعده های غذایی و سرویس رفت و برگشت نام برد.

آیا به دنبال بهترین مهدکودک در نیاوران هستید؟

مهدکودک باغ گلشن نیاوران از بهترین مهدکودک های نیاوران را از دست ندهید.

مهدکودک باغ گلشن نیاوران با مساحت بالغ بر ۶۰۰ متر مربع فضای آموزشی، در چند سال فعالیت خود، کاندیدای دریافت ۴ جایزه بین المللی و داخلی، از منظر فضای بازی و آموزشی مناسب کودک بوده است.

مهدکودک گلشن در سال ۱۳۵۲ توسط خانواده گلشن در تهران تاسیس گردید اما با مهاجرت این خانواده به اروپا در اوایل دهه ۶۰ فعالیت های مهدکودک به امید آینده نزدیک معلق ماند و بازگشت خانواده گلشن به ایران، مهدکودک گلشن فعالیت خود را با توان قبل دوباره از سر گرفته است.

. توضیحات بیشتر
. توضیحات کمتر
. بستن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه