مهد کودک ستارگان در منطقه نیاوران قرار دارد که در آن افرادی تحصیل کرده و با تجربه به فعالیت مشغول هستند. در این مهد کودک نمونه، علاوه بر آموزش مهارت های زبان مادری فرزندان دلبند شما با زبان انگلیسی نیز آشنا می شوند.

 روان شناس کودک نیز در این مهد حضور دارد تا از مسائل و مشکلات احتمالی جلوگیری نماید. برای شادی و تفریح خردسالان، مسئولین این مهد اردوهای تفریحی و سرگرمی زیادی برگزار می کنند تا علاوه بر مشارکت در بازی به تخلیه انرژی و هیجان نیز بپردازند.

کلاس های تخصصی زیادی نیز در مهد ستارگان بر پا می شود مانند:

  • آشنایی با مفاهیم ریاضی
  • ‌موسیقی
  • آموزش نقاشی
  • قرآن
  • کاردستی
  • شعر خوانی
  • کلاس های ورزشی

همچنین این مهد مجهز به سالن بازی بوده و کارگاه مادر و کودک نیز در آن دایر می شود.

یقینا آموزش تنها روح کودک را خسته و فرسوده می کند. لازم است مابین کلاس های آموزشی زمانی برای استراحت و تفریح کودکان در نظر گرفته شود تا با تجدید قوا و بازی با دوستان خود در محیطی مطلوب، برای فراگیری مطالب آموزنده کلاس بعدی آماده و مهیا شوند.

در هنگام انتخاب مهد کودک به همه جوانب دقت کنید تا وقت و انرژی کودک در راه درست مصرف شود.

حضور مربیان با تجربه، دوره دیده و تحصیل کرده در کنار امکانات و تجهیزات در هر مهد کودک می تواند نتیجه مطلوب آموزشی را برای دلبند شما در بر داشته باشد.

همه والدین یقینا در زمان انتخاب بهترین مهد کودک در اطراف محل زندگی خود به نکات ایمنی، بهداشت، نظم، ساعات کاری و این دست مسائل مهم که به سلامت جسمانی کودک ارتباط مستقیم دارد بسیار توجه می کنند. پس از بررسی تمام موارد مهم امنیتی توجه به سلامت روح کودک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

قبل از ثبت نام حتما با کودک خود از مهد کودک دیدن کنید. با مربیان، پرسنل و مدیریت مجموعه گفتگو داشته باشید. اطمینان پیدا کنید برنامه های آموزشی مهد کودک غنی و هدفمند باشد. برنامه استعدادیابی و پرورش استعدادهای کودکان در برنامه کاری مربیان مهد کودک گنجانده شده باشد.

از برخورد خوب و اصولی پرسنل مهد کودک با کودکان حاضر در مهد کودک اطمینان پیدا کنید. به روحیه کودکان حاضر در مهد کودک توجه کنید. در تصمیم نهایی خود برای ثبت نام نظر کودک را نیز دخیل کنید.

والدین گرامی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در جستجوی خود برای مهدکودک، توصیه میکنیم سه گام زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه ی "لیست مهدکودک های نیاوران" لیست تمام مهدکودک های منطقه ی موردنظر خود را ببینید و بررسی کنید.
  2. تمام اطلاعات هر مهدکودک را مطالعه و نظرات والدین دیگر را بررسی کنید.
  3. در صفحه ی "بهترین مهدکودک نیاوران" نظرات و پزسش و پاسخ های کاربران را مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید.
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه