مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه گلپاد در مساحتی ۱۰۰۰ متری بنا شده که دارای دو شعبه ( گلپاد و باغ توپولوها) است و در ایام هفته از شنبه تا پنج شنبه در ساعات ۷ صبح تا ۱۷ عصر آماده خدمت رسانی به خانواده های عزیز است.

شروع کار رسمی مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه باغ توپولوها به سال ۱۳۹۰ بر می گردد که در فضای آموزشی-تفریحی در مساحت ۷۰۰ متر، چهار گروه سنی شیر خوار، نوپا، نوباوه و پیش دبستان با مدیریت خانم محبوبه طاهر نیا حضور داشتند.

خوشبختانه این مجموعه موفقیت های زیادی به دست آورد و توانست شعبه دوم خود ( گلپاد) را با تجهیزات بیشتر در سال ۱۳۹۳ در منطقه نیاوران تاسیس کند و به رشد و بالندگی کودکان و آینده سازان کمک فراوانی نماید.

این مهد کودک دو زبانه با بازخورد های متقابل اداره می شود و در آن برای فرزندان دلبند شما کلاس های مختلفی ارائه می شود، مانند:

  • آشنایی با مفاهیم ریاضی و علوم
  • افزایش خلاقیت، نمایش خلاق و سفالگری
  • کلاس های ورزشی مانند ژیمناستیک، صخره نوردی، اسکیت، اسکواش
  • وجود استخر برای شنا
  • کلاس های آموزش آشپزی و باغبانی
  • آموزش موسیقی مانند ارف، فلوت، پیانو و...

مسؤولین مهد گلپاد علاوه بر برگزاری برنامه های شاد و نمایش عروسکی، کارگاه مادر و کودک را نیز بر پا می کنند و پذیرای گروه های سنی شیر خوار تا پیش دبستانی هستند.

همان طور که می دانیم در صورتی که کودک بتواند احساسات و خواسته های خود را بدون سانسور و شفاف بیان کند، گام موثری در پرورش تطبیق خود با شرایط جامعه و کاهش مقاومت و انتخاب عکس العمل های مختلف دارد.

در کلاس های نمایش خلاق مهد گلپاد، مربی با مطرح کردن موضوعات مختلف، زمینه رشد تربیتی و اجتماعی با توجه به شناخت فردی کودکان و شرایط مکانی-زمانی فراهم می کند. هم چنین به دلیل مشارکت صد درصدی کودکان در این کارگاه برای بیان نیاز ها و درخواست ها می توان شاهد شکوفایی محبت و آزادی گفتار و بیان احساسات و توانایی بروز عکس العمل مناسب با شرایط آنان بود.

 از دیگر ویژگی های ممتاز این مجموعه موفق، های اسکوپ (High scope) است. حضور کارکنان تحصیل کرده و مجرب و حضور روان شناس کودک از دیگر دلایل موفقیت این مجموعه آموزشی عنوان شده است.

 

والدین گرامی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در جستجوی خود برای مهدکودک، توصیه میکنیم سه گام زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه ی "لیست مهدکودک های نیاوران" لیست تمام مهدکودک های منطقه ی موردنظر خود را ببینید و بررسی کنید.
  2. تمام اطلاعات هر مهدکودک را مطالعه و نظرات والدین دیگر را بررسی کنید.
  3. در صفحه ی "بهترین مهدکودک نیاوران" نظرات و پزسش و پاسخ های کاربران را مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید.
.
چرا نمیشه با چهارتا شماره ای که گذاشتین تماس گرفت؟؟؟
فرشته
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه