کتاب داستان کودک ۱۰ تا ۱۲ سال - خرگوش ها

کتاب خرگوش‌ها کتابی تمثیلی و فراموش نشدنی و جذاب برای همه آدم‌ها و فرهنگ‌هاست. کتاب چشم‌انداز تامل‌برانگیزی را از تاثیر انسان‌ بر محیط زیستش ارائه می‌دهد و با تصاویری شگفت‌انگیز و متنی روان به همه  برای مراقبت از محیط زیست هشدار می‌دهد. کتاب همچنین با اشاراتی ضمنی، تاثیرات مخرب استعمار، تجاوز و اعمال قدرت را بر حیات آدمیان نشان می‌دهد.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۳
نویسنده متن
این متن نگارنده ندارد
.
با درود و سپاس از معرفی این کتاب بینظیر. من در استرالیا درس میخونم و اتفاقاٌ همین هفته پیش این کتاب رو از لحاظ تصویری (و نیز داستانی) بررسی می کردیم. موضوع کلی ش - همونطور که اشاره کردین- به استعمار برمیگرده، ولی بطور دقیق تر به تسخیر و رفتار مخربانه ی انگلستان در هنگام مصادره استرالیا و اینکه بعد از همه تجاوز و کشتاری که کردن، کودکان ابوریجینال رو به زور از خانواده هاشون جدا کردن و فرستادن به انگلیس. کلاٌ کتاب خیلی عمیقی هست، بطوری که شما می تونید یه هفته کامل رُو توی کلاس ادبیات مدرسه روی فعالیت های مربوط بهش مانور بدین.
پرنیان
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.