موش-مترو
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - موش مترو

نیب، موش کوچولو، آن پایین در زیر زمین ایستگاه متروی شهری زندگی می‌کند. موش‌ها این ایستگاه را شیرینی باران می‌نامند. روزها، قطارها غرش‌کنان می‌گذرند و شب‌ها، موش‌های پیر قصه‌هایی از سرزمین افسانه‌ای "پایان تونل" برای بقیه تعریف می‌کنند؛ سرزمینی که هوایش دلپذیر است و لانه‌هایش گرم و نرم. از طرفی هیولاهای ترسناک موش‌خوار نیز در آن سرزمین پرسه می‌زنند.

روزی نیب راهی سفر می‌شود تا آن سرزمین را بیابد. او در طول این سفر، با خطرهایی مواجه می‌شود، دوستی پیدا می‌کند و جایی را کشف می‌کند شگفت‌انگیزتر از تمام چیزهایی که در رویاهای خود دیده است.

نویسنده فضایی دود گرفته را از دید یک موش به تصویر می‌کشد و به طرز شگفت‌انگیزی جزءجزء آن را بیان می‌کند. طنز موجود در فضای داستان همراه با پیش زمینه‌ای مناسب و زنده، موقعیتی متهورانه در جهت کشف دنیایی ناشناخته خلق کرده است. او با استفاده از هنر تصویرسازی با خمیر، هنرمندانه اشیایی برای خلق یک ماجرای زیرزمینی لذت بخش فراهم آورده است. این کتاب برنده‌ی سه جایزه است.

این کتاب با ترجمه نسرین وکیلی از سوی انتشارات مبتکران نیز منتشر شده است.

 

منبع کتاب موش مترو وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
The Subway Mouse
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۷
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.