کلاغی-و-کلاغی-بود
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - کلاغی و کلاغی بود

دو کلاغ نر و ماده بر شاخه درختی بلند لانه ساخته‌اند و در انتظارند تا جوجه آن‌ها از تخم بیرون بیاید که ماری حمله می‌کند و تخم را می‌خورد. آن‌ها می‌فهمند مار راه لانه‌شان را پیدا کرده‌است و از آن پس تمام تخم‌ها و جوجه‌‌هاشان در خطر دشمنی بی‌رحم و قوی خواهد بود.

اما ﺁن‌ها نمی‌‌خواهند لانه خود را ترک کنند، بلکه تصمیم می‌گیرند دشمن را نابود کنند و بالاخره باهمفکری دوستی دانا به هدف خود می‌رسند تا مخاطب دریابد در مقابل دشمن قوی باید تدبیر داشت و در حل مشکلات از دوست دانا و مشاور خوب می‌توان سود جست. داستان بازنویسی ساده از کلیله و دمنه است که از نثر به نظم درآمده است. بازنویس بر جنبه‌های عاطفی زندگی خانوادگی تاکید دارد و این سبب تأثیر بیشتر بر مخاطب است. تصاویر رنگ‌های زنده و درخشان دارند و شخصیت‌ها را با حالت و حرکت نشان می‌دهند و فضای مناسبی می‌آفرینند. به‌همین جهت کتاب علاوه بر لذت ادبی، لذت بصری هم می‌دهد. کتاب برای بلندخوانی و قصه‌گویی هم مناسب است و جنبه‌های نمایشی آن برای نمایش‌های ساده دانش‌آموزی خوب است.

 

منبع کتاب کلاغی و کلاغی بود وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۴
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.