کمی-گم-شده-ام
معرفی کتاب داستان ۷ تا ۹ سال - کمی گم شده ام

کتاب «کمی گم شده ام» داستان جغد کوچولوی خواب‌آلویی است که از لانه‌شان بالای یک درخت بلند بیرون می‌افتد و گم می‌شود. سنجابی او را می‌بیند و از او می‌خواهد که مادرش را توصیف کند تا در یافتن او به جغد کوچولو کمک کند.

جغد کوچولو هر بار نشانه‌ای از شکل ظاهری مادرش به او می‌دهد اما سنجاب هر بار او را پیش یک حیوان می‌برد که اگرچه آن ویژگی را دارد اما مادر جغد کوچولو نیست. سرانجام این قورباغه است که جغد کوچولو را به خانه‌شان و نزد مادرش می‌برد.

کتاب «کمی گم شده ام» یک کتاب تصویری است و روایتی نو از داستان قدیمی گم شدن و جست و جوی مادر است. خردسالان طی خواندن آن با چند جانور و ویژگی‌های ظاهری آن‌ها هم آشنا می‌شوند. 

کتاب «کمی گم شده ام» برای بلندخوانی و اجرای نمایش مناسب است. پس از خواندن این داستان می‌توانید فعالیت‌هایی برای توصیف و طبقه‌بندی کردن اشیا برای کودکان ترتیب داد.

«هیس! ما یک نقشه داریم» کتاب‌ دیگر اوست که به فارسی ترجمه شده است. «هیس! ما یک نقشه داریم.» سومین کتابش برای کودکان است که برنده‌ی جوایزی هم‌چون جایزه‌ی انجمن تصویرگران در سال ۲۰۱۴ و جایزه کتاب ایرلند در همان سال شده است.

منبع کتاب کمی گم شده ام وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
A bit lost, ©2010
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۴
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.