کلمه‌ها-برای-اذیت-کردن-نیستند
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند!

برخی کلمات مهربانانه‌اند و برخی نیستند. کلمات برای اذیت کردن کردن نیستند. کلمه‌های آزار دهنده چه می‌کنند؟

در کتاب «کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند!» نویسنده پیش از آن‌که به موضوع آزار رساندن به دیگران با کلمات بپردازد، دنیای جالب و سرگرم‌کننده کلمات را به کودکان نشان می‌دهد. کلماتی که کوتاه یا بلند هستند یا خنده‌دار  هستند و می‌توانند آرام یا بلند گفته شوند. در بخشی دیگر کتاب به احساسات مختلفی می‌پردازد که کودکان ممکن است پس از شنیدن کلمات ناراحت‌کننده تجربه کنند.

کتاب «کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند!» کتابی آموزشی و غیر داستانی است. کتاب زبانی ساده دارد و تصاویر آن گرم، دعوت کننده و رنگارنگ هستند. تصاویر موقعیت‌هایی واقعی در زندگی روزمره را نشان می‌دهند و به همین دلیل کودکان به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. 

در انتهای کتاب صفحه‌هایی به توضیح شیوه شکل دادن گفتگو درباره‌ی موضوع کتاب با کودکان اختصاص داده شده است. همچنین در انتهای کتاب توضیح کوتاهی درباره‌ی کارهایی که کودکان زمانی که در خانه دعوا می‌شود می‌توانند بکنند و کارهایی که بزرگ‌ترها زمانی که در خانه دعوا می‌شود می‌توانند بکنند داده شده است.
از مجموعه کتاب‌های «بهترین رفتار Best behavior» جلدهای دیگری نیز مانند «دست برای زدن نیست» و «میکروب‌ها برای پخش کردن نیستند»، توسط ناشرهای مختلف به فارسی ترجمه و چاپ شده است.

این مجموعه و جلدهای مختلف آن برنده‌ی جوایز متعددی مانند جایزه‌ی «آی‌پرنتینگ مدیا» در آمریکا بوده است.

کتاب «کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند!» کتابی درباره‌ی قدرت کلمات است. تمرکز کتاب بر پذیرش مسئولیت فردی در قبال کلماتی که به زبان می‌آوریم و شیوه‌ی به زبان آوردن آن‌ها و همچنین تامل کردن پیش از به زبان آوردن کلمات است. محتوای کتاب به تقویت مهارت‌های ارتباطی که موجب بهبود روابط دوستانه می‌شود و گسترش مهارت‌های اجتماعی کودکان کمک می‌کند.

منبع کتاب کلمه‌ها برای اذیت کردن نیستند! وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Words are not for hurting
سال انتشار
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.