مامان‌-بزرگ-در-شهر
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - مامان‌ بزرگ در شهر

در کتاب « مامان‌ بزرگ در شهر » پسرکی که در روستا یا حومه شهر زندگی می‌کند برای دیدن مادربزرگش به شهر می‌رود و شهر را جایی شلوغ، پرسروصدا و ترسناک می‌یابد؛ اما مادربزرگ به او کمک می‌کند تا بر ترسش غلبه کند و زیبایی‌های شهر را هم کشف کند. 

کتاب به ترس کودکان از مکان‌های جدید می‌پردازد و کودکان را تشویق می‌کند که از تجربه‎های جدید استقبال کنند و نترسند.

افزون بر این به مخاطبان کوچک می‌گوید که هر چیزی می‌تواند جنبه‌های مثبت و منفی داشته باشد و برای شناخت واقعی هر چیزی باید به از جنبه‌های مختلف به آن توجه کرد.

کتاب « مامان‌ بزرگ در شهر » برای بلندخوانی مناسب است. این کتاب که در سال ۲۰۱۵ به فهرست افتخار جایزه کالدکات راه یافت، کتاب تصویری است که در آن تصاویر کامل‌کننده‌ متن است؛ بنابراین فراموش نکنید هنگام خواندن داستان برای کودکان، کتاب را به صورتی در دست بگیرید که کودکان هم‌زمان تصاویر را ببینند.

پس از خواندن داستان با کودکان درباره‌ احساس پسرک و تجربه‌های مشابه گفت‌وگو کنید.

منبع کتاب مامان‌ بزرگ در شهر وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Nana in the city
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۵
نویسنده متن
.
سلام من مینا سادات هستم.بچه من ۵ ساله هستش و از بیرون رفتن و تفریح میترسه چند باری برای درمانش به مشاوره رفتیم و مشاوره گفتش که باید قصه درمانی بشه.و این کتاب به من معرفی کرد.ممنون از سایتتون:)
مینا سادات
.
ممنون از سایتتون:)
علی قلی زاذه
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.