کالی-و-مامان-و-بابا
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - کالی و مامان و بابا

کتاب « کالی و مامان و بابا » داستان‌هایی درباره‌ی خرگوش کوچولویی به نام کالی را روایت می‌کند که با مادر و پدرش زندگی می‌کند. هر داستان روایت ماجرایی است که میان کالی یا پدر و مادرش اتفاق می‌افتد. ماجراهای ساده‌ای که هر کودکی با آن مواجه می‌شود.

در هر داستان پدر و مادر اجازه می‌دهند تا کالی مشکلاتش را به روش خودش حل کند. آن‌ها به کالی کمک می‌کنند و پیشنهاد می‌دهد اما از اجبار اجتناب می‌کنند و به تصمیم‌های او احترام می گذارند.

 کالی فکر می‌کند، عمل می‌کند و تجربه می‌کند، او گاهی عصبانی می‌شود، فریاد می‌زند اما در آخر خودش می‌فهمد که باید برای حل مشکل‌اش چه‌کاری انجام دهد.

داستان‌های این کتاب به صورت غیر مستقیم مهارت حل مساله را به کودک می‌آموزد. پدران و مادران نیز می‌آموزند که علاوه بر حمایت‌های لازم از کودک، فرصت تصمیم‌گیری و تجربه کردن را به کودک بدهند. جلد دیگر این کتاب به نام « باز هم کالی و مامان و بابا » نیز داستان‌های کالی و پدر و مادرش را روایت می‌کند.

منبع کتاب کالی و مامان و بابا وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
۲۰۱۱.Neue Karlchen-Geschichten ein Vorlese-Bilder-Buch
سال انتشار
‏‫۱۳۹۴
نویسنده متن
.
از اون کتابایی بود که پسر من خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کرد. بنظرم چون خیلی ساده و شبیه دوروبر خودمون بود. بیشتر کتابای این مدلی معرفی کنید
ناشناس
.
من این کتابو برای دهترم میخوندم و انقدر خوشم اومد که تصمیم گرفتم خیلی بیشتر به دخترم فرصت تصمیم گیری و انتخاب بدم و کمتر براش تعیین تکلیف کنم
مدبرزاده
.
هم قشنگ هم آموزنده
ترنج
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.