در-قلب-من
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - در قلب من

کتاب « در قلب من » با زبانی ساده و روان، کودک را با احساسات متفاوت خود آشنا می‌کند. هدف نویسنده، شناساندن احساسات و عواطف و شیوه کنار آمدن با هر یک از آن‌ها درموقعیت‌های گوناگون زندگی است.

نویسنده می‌کوشد با تشبیه زیبای قلب به خانه، احساسات گوناگون انسان‌ها را به مخاطب بشناساند. احساسات غم، شادی، عصبانیت، آرامش و خجالت و ... با تشبیهاتی زیبا و باورپذیر، همراه با تصاویری ساده، زیبا، رنگی و کودکانه توضیح داده شده‌اند. زبان و بیان روان کتاب سبب می‌شود کودک با متن ارتباط برقرار کند و با شناخت احساسات خود آن‌ها را مدیریت کند.

شناخت و توجه به احساسات، بخشی مهم از رشد کودک است. کتاب « در قلب من » با متن شوق‌انگیز و تصاویر زیبایش می‌تواند به عنوان متنی مناسب برای رشد عاطفی کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

منبع کتاب در قلب من وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
In my heart : a book of feelings
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۶
.
خیلی ممنون
ناشناس
.
مرسی از سایت خوبتون. دختر من عاشق کتابه و حداقل هفته ای دو سه تا کتاب میخونه. از طریق سایت شما راحت تر میتونم براش کتاب انتخاب کنم. فقط کاش خرید هم داشتین
ملکی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.