آتلیه عکاسی بنسای فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹, در زمینه عکاسی کودک و نوزاد آغاز نموده است.

این استودیو با همکاری عکاسان جوان و حرفه ای خدمات خود را در زمینه عکاسی بارداری, نوزاد, کودک و فضای باز آغاز نموده و تا کنون جوایز و افتخارات زیادی در زمینه عکاسی کسب نموده است .

آتلیه بنسای توانسته با استفاده از خلاقیت و دکورهای گوناگون و تلفیق نور و رنگ عکس های زیبا و خاصی از کودکان و نوزادان را به تصویر بکشد.

هدف این استودیو ثبت لحظات خاطره انگیز و تکرار نشدنی کودکان و نوزادان شما به بهترین کیفیت میباشد.

آتلیه عکاسی کودک و نوزاد بنسای با استفاده از دکور و زمینه های طبیعی و سه بعدی سعی بر ایجاد عکس های واقعی و طبیعی از فرزندانتان دارد و همه تجهیزات خود مانند نور و فلاش و دکور را به گونه ای طراحی و تنظیم کرده که برای کودکان شما کاملا بدون ضرر باشد.

آتلیه بنسای مجهز به دو استودیو مجزا جهت عکاسی از کودکان و نوزادان شما میباشد که هر یک بر اساس نیاز شما دکور و طراحی های متفاوتی دارد.

آتلیه بنسای دارای دکورهای مختلفی همچون

  • تم تولد
  •  دکور یلدا
  • دکور و تم های فصل های مختلف
  • دکور کریسمس
  • تم دندونی
  • دکور های مخصوص نوزاد با رنگبندی های متنوع
  • و پس زمینه و لباس های مختلف جهت عکاسی بارداری است.

آتلیه بنسای نیاز به هیچگونه ورودی ندارد و شما بدون هیچ محدودیتی از ساعت ۹:۳۰ تا ۷ جهت بازدید و یا رزرو وقت میتوانید مراجعه فرمایید.

حداقل خرید در آتلیه بنسای ۲۰۰ هزارتومان میباشد که این مورد در ساعتهای تک عکس صدق نمیکند و فقط شامل وقت های کامل دو ساعته میباشد.

.
من کارهاشون رو دیدم بسیار زیباست
ناشناس
.
بدون شک یکی از بهترین آتلیه های نوزاد شرق تهرانه
ناشناس
.
میشه از روی عکساشون ایده گرفت بسیار خلاقانه س
ناشناس
.
حسی که عکس ها به انسان میده بی نظیره
ناشناس
.
میشه قیمتشم بگید لطفا
دنیاحسینی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
آیا آتلیه بن سای بهترین آتلیه کودک شرق تهران است؟
بهترین بودن همیشه یک صفت کمی و کیفی هست. انجام کار حرفه ای و همچنین تامین توقع مراجعه کننده  نیاز به موارد متعددی دارد. بخشی از  موضوع مربوط به سلیقه است که همیشه هم جهت نیستند اما با گذشت زمان همسویی بیشتری بین استودیو که نگاه هنری و دانشگاهی داشته است با مشتری که بیشتر توجه اش به احساس و قابل فهم بودن عکس است فراهم شده است. گویی زمان کمک کرده است که طرفین از همدیگر بیشتر بیاموزند و متعصابانه به موضوعات نگاه نکنند.  آتلیه عکاسی  بن سای سعی داشته  بهترین عکس های نوزاد و کودک را با در نظر گرفتن هنر - علم- احساس برای خانواده های عزیز فراهم سازد .گواه این تلاش نمونه کارهای آتلیه کودک و نوزاد بنسای است که نسبت به رقبا تنوع بیشتری دارد و سلایق بیشتری در ایجاد آن سهیم بوده اند.
چگونه می توانم نمونه کارهای آتلیه بن سای را مشاهده کنم؟
برای مشاهده نمونه ها شامل عکاسی نوزاد، عکاسی کودک یا عکاسی بارداری آتلیه بن سای پیشنهاد می کنیم به وب سایت آنها مراجعه نمائید تا لیست کامل تمامی این تصاویر را مشاهده کنید. دسته بندی براساس آتلیه نوزاد،آتلیه  کودک وآتلیه  بارداری در وب سایت این مجموعه قرار دارد. برای این منظور در گوگل "آتلیه کودک بن سای" را گوگل کنید.
هزینه های عکاسی نوزاد یا کودک به چه صورتی هست؟
لیست قیمت استودیو در همه شبکه های اجتماعی در دسترس شماست. قیمت ها را ببینید و مطابق نیاز خود در روز عکاسی سفارش دهید. شما هزینه های اضافی مثل ورودیه آتلیه یا هزینه ادیت پرداخت نخواهید کرد.
چگونه می توانم با آتلیه بن سای در تماس باشم؟
با  تلفن های ۷۷۱۸۹۶۲۴ – ۷۷۱۹۱۶۵۹ - ۰۹۰۳۴۹۵۸۶۱۵ تماس حاصل نمائید .آدرس  آتلیه بن سای  "اتوبان رسالت – جنب مترو علم و صنعت – مجتمع شهرکودک شاپرک – ط ۳" مراجعه نمائید.