کاردستی کودک کفشدوزک کاغذی

برای درس های علوم یا آشنایی با حیوانات و حشرات، درست کردن کاردستی میتواند راه بسیار خوبی برای تثبیت یادگیری کودکان باشد. از طریق ساخت کاردستی، تمرکز و توجه، دقت، هماهنگی چشم و دست و مهارت های کار با قیچی و مهارت های ظریف کودک افزایش یافته و خلاقیت او بیشتر میشود.

ساخت کاردستی کفشدوزک کاغذی ۱

براس درست کردن این کاردستی میتوانید از کودکان بخواهید که یک برگ بکشند  دور آن را ببرند. سپس دو مستطیل سیاده و یک دایره قرمز ببرند. مستطیل ها را بصورت استوانه بچسبانید و دایره را از وسط نصف کنید. سپس آنها را به شکلی که در تصویر میبینید روی برگ چسبانده و کفشدوزک شما آماده خواهد شد.

 ساخت کاردستی کفشدوزک کاغذی ۲

یک مدل دیگر برای ساخت کفشدوزک این عروسک های انگشتی است که میتوان با آنها نمایش بازی کرد. ساخت این کاردستی بسیار آسان است. کافیست دو دایره با مقوای سیاه و یک دایره با مقوای قرمز ببرید. مقوای قرمز را نصف کرده و کاردستی را طبق شکل بچسبانید.

ساخت کاردستی کفشدوزک کاغذی ۳

یک کاردستی ساده ی دیگر برای ساخت کفشدوزک. ابتدا دو دایره هم اندازه با کاغذ مشکی و قرمز ببرید.

کاغذ قرمز را از وسط نصف میکنیم. یک دایره کوچکتر هم با مقوای مشکی میبریم که قرار است سر کفشدوزک ما باشد. 

سر و بدن کفشدوزک را روی یک مقوای سبز میچسبانیم. سپس دو نیم دایره ی قرمز را روی هم میگذاریم و با پانچ سوراخ میکنیم. 

حالا بال ها را روی بدن میچسبانیم. کافیه دست و پا و چشم های کفشدوزک را هم کامل کنیم تا کاردستی ما تکمیل بشه.

 

.
عالی بود مرسی از سایت خوبتون
اا
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.