بهترین آتلیه کودک و نوزاد در شرق تهران

واقعا انتخاب یه آتلیه نوزاد چه در شرق تهران چه در غرب تهران و چه هرجایی از ایران نیازمند شناخت یه سری فاکتور از آتلیه هست. ما پیشنهاد می کنیم ابتدا به ساکن به صفحه بهترین آتلیه کودک و نوزاد در شرق تهران مراجعه کنید و بازخورد خانواده ها از اون مهدکودک را مشاهده کنید.

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب یک آتلیه تخصصی کودک و نوزاد مد نظر قرار دادن محل آن است.

احتمالا شما مایل هستید به یک آتلیه تخصصی نزدیک به محل سکونتتان بروید. از همین روی همیشه در گوگل با سرچ چنین کلماتی قصد دارید آتلیه کودک مورد نظرتان را بیابید؟

آتلیه کودک تهرانپارس – آتلیه تخصصی کودک در نارمک – بهترین آتلیه ی تخصصی کودک در شرق تهران – عکاسی کودک در پیروزی – آتلیه کودک و نوزاد نزدیک به شهرک امید – یک آتلیه خوب کودک در حکیمیه کجاست؟

سوال اینجاست: آیا با سوالاتی از این دست عملا شما آتلیه مورد نظرتان را خواهید یافت.

پاسخ ما این است: اگر شما به دنبال بهترین آتلیه کودک شرق تهران یا هر منطقه ی دیگری هستید باید این موارد را مد نظر قرار دهید.

۱. رزومه ی آن آتلیه تخصصی کودک

در حقیقت فقط داشتن دوربین و تشکیلات عکاسی از هر مجموعه ای یک اتلیه کودک خوب نمی سازد. شما باید اطمینان پیدا کنید این اتلیه کودک دارای مقام ها و جوایز بین المللی و داخلی معتبر است.

۲. تخصص و سابقه در زمینه عکاسی تخصصی کودک و نوزاد:

قطعا شما می دانید عکاسی از کودکان مهم و پر چالش است. صرف اینکه در گوگل سرچ کنید بهترین آتلیه کودک شرق تهران در نتیجه به بهترین عکاسی کودکان در آن منطقه نخواهید رفت. هوشیار باشید و پرس و جو کنید این آتلیه چند سال است که مشغول به کار است. مدیریت اش کیست و چه کسانی در آن فعالیت می کنند.

۳. مشاهده ی نمونه ژست های عکاسی نوزاد و کودک:

خوشبختانه امروزه والدین به شناخت مناسبی در مقایسه ی عکس خوب و بد رسیده اند. ادعا های آتلیه دارها را لحظه ای فراموش کنید و ببینید آیا سبک و سیاق عکاسی شان را دوست دارید یا نه. یک عکس خوب مستلزم رعایت نکات متعدد فنی و احساسی است.

۴. تمیزی و ایمنی در آتلیه کودک مخصوصا نوزاد:

شما به درستی فهمیده اید که نظافت شرط اول یک اتلیه موفق است. شما برای هر عکس هزینه ی هنگفتی پرداخت می کنید. بهترین آتلیه کودک و نوزاد در شرق یا غرب تهران باید بابت خدماتی که می دهد و پول دریافت می کند به شما اثبات کند که اینجا تمیز و پاکیزه است. اشتباه نکنید ما در مورد استریل بودن صحبت نمی کنیم. خانه خود ما هم استریل نیست.

حضور یک نظافتچی دایمی در مجموعه و شستشوی پارچه و لباس های عکاسی کودک هر چند وقت یک بار ضروری است. همچنین با یک نگاه خواهید فهمید که آیا از وسایل خطرناک در استودیو استفاده کرده اند یا نه.

۵. وسایل و تجهیزات برای بهترین آتلیه کودک و نوزاد:

ساده است. خجالت نکشید. هنگام وقت گرفتن از آتلیه های عکاسی بپرسید دوربینتان چیست. از چه لنزی استفاده می کنید. باورکنید فرق یک لنز خوب و بد در شرایط کنونی گاهی تا بیست میلیون تومان است. شارپنس و وضوح عکس بخصوی در چاپ های بزرگ مدیون همین تجهیزات است. یک دوربین نیکون دی هشتصد سی و یک مگاپیکسل است و یه دوربین در هفتاد نهایتا شش مگا پیکسل! و فرق قیمتشان زمین تا آسمان.

۶. مقایسه قیمت میان آتلیه های خوب کودک و نوزاد

شما نیاز دارید بهترین آتلیه منطقه خودتان را با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بیابید. اگر بودجه محدودی دارید یک آتلیه ارزانتر هم کار شما را راه می اندازد. اما بدون شک نباید توقع عکس های خوب و درجه یک داشته باشید. 
به تجربه آموخته ام که تخفیف و قیمت پایینتر از متعارف فقط یک دلیل دارد. جذب مشتری های بی تفاوت. شک نکنید یک مجموعه ی خوب تمام و کمال هزینه هایش را از مشتری کسب می کند. بسیری از آتلیه های خوب در ایران هم تراز با بهترین های عکاسی کودک در دنیا قدم بر میدارند.

نتیجه: بهترین آتلیه کودک در شرق تهران یا هر جای دیگر توسط شما معین می گردد. نکته بین باشید و بهترین ها را انتخاب نمایید. بی شک شما و فرزندتان لایق بهترین ها هستند.

این مقاله توسط آتلیه کودک بن سای واقع در شرق تهران نگاشته شده است و هدف اش ارایه ی بهترین خدمات به مشتری است.

۷۷۱۹۱۶۵۹

۷۷۱۸۹۶۲۴

آدرس: اتوبان رسالت – بین ایستگاه مترو علم و صنعت و باقری – شهر کودک شاپرک – ط ۵ – واحد ۵۰۴
 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.