درباره مهدکودک بوستان آبی یوسف آباد بهم اطلاع بدهید.

سلام بر مادران عزیز

تشکر از سایت رادیوکودک که این فضا را برای مادران و پدران قرار دارد.

آیا کسی از مهدکودک بوستان آبی یوسف آباد اطلاع داره؟

مهدکودک خوبی هست یا خیر؟

من خیلی از تمیزی مهدکودک و ادب پرسنل و مدیر مجموعه شنیدم ممنون میشم توضیحات بیشتری بهم بدهید.


سخن مدیر وب سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب مهدکودک های حوالی یوسف آباد به لینک های زیر نیز رجوع کنید.

.
مهد کودکشون خیلی تمیزه عین یه خونه ست واقعا تمیزه
زهره
.
راست میگن خیلی تمیزه مهدکودکشون من که خیلی از مهدکودک شون خوشم میاد. پرسنلشون با ادب با آدم برخورد می کنند. من یهویی رفتم سرکلاس هاشون بچه ها رو اذیت نمی کنند. باهاشون مهربون هستند. اصلا به فکر جیب و پول مادرها هستند و اینجوری نیست پول الکی بگیرند. پسر من اونجارو بیشتر دوست داره میگه کف مهدکودک خوشگل تر از خونه ماست.
محمدزاده
.
@#۲ تعریف دیگه ای از خودتون نداشتین بکنین من میگم یه نوشابه هم باز میکردین برا خودتون:))))
نیکی روشن
.
واقعا اولین فاکتور مهدکودکشون تمیزی اونجاست. خیلی خوشگل سفید و تمیزه هم حیاط و هم داخل مجموعه.
محب ابهری
.
تبریک میگم به مدیریت و همه مادر و پدرهایی که اونجا هستند واقعا جای قشنگی ه
گل اندام منصوری
.
پسر من حدود دوساله كه بوستان آبی میره و من از اینكه بوستان آبی رو انتخاب كردم خیلی راضی هستم.چون اوایل به شدت مخالف این بودم كه كودكم در محیط مهد باشه.تا اینكه از طریق یكی از دوستان قدیمم با بوستان آبی آشنا شدم و من و پسرم سه روز باهم وقت گذاشتیم و در محیط بودیم و از نزدیك همه چی رو دیدیم و لمس كردیم.برخورد پرسنل بوستان آبی در وهله ی اول نظرم رو جلب كردكه خالصانه و عمیقا كنار بچه ها هستن و پسر من زمان خداحافظی گریه میكردو اعلام میكرد دوست نداره بیادو میخواد تایم بیشتری كنار دوستاش و مربی ها باشه و حس امنیت و آرامش رو كودكم همان سه روز اول از بوستان آبی دریافت كرد.
سارا موظف
.
@#۵ اگر این متن رو مدیر موسسه نوشته بدونه که تبلیغ تابلو منفی ای ه دیگه ننویسه کی انقدر تعریف می کنه از جایی مگراینکه خیلی آشنا باشه یا خیلی طرفدار لطفا انقدر تابلو همه ننویسن. حالا موسسه خوبیه دیگه انقدر آب و تاب نداره که زمان خداحافظی گریه می کرد خانم موظف خیلی تابلوئه حس امنیت و آرامش رو دریافت کرد یه جوری میگین انگاری تو خونه شکنجه ش میدین. من یه ذره به این کامنت و اون یکی مشکوک م.
محمد زارع
.
@#۵ سارا جان میگم می خواین تعریف کنین از مهد خودتون یه جوری باشه که آدم باور کنه الان بیشتر خنده داره:)))
معصومه ضیا
.
@#۵ چخبرتونه چخبرتونه :))) منم بچم رو میبرم بوستان آبی پیش خانم میرزایی مهدشون بد نیست فضاش بزرگه ولی دیگه اینجوری که تعریف میکنین نیست خداییش. یه مهد معمولی هستش که بهتر ازونجا هم زیاد پیدا میشه. اگه مربی هاشون یه ذره بهتر برخورد کنن قطعا بهتر هم میشه
سیما
.
از نظر من بوستان آبی تنها موسسه ای هست که انقدر به رشد و پرورش کودک اهمیت می دهد و مربیان خود را با کارگاه های مفید پرورش کودک به روز می کند. من شخصا راضی هستم و با خیال آسوده دخترم را هر روز به این مکان میفرستم و ممنون از مربیان بوستان آبی که با حوصله این فضای رشد را برای بچه ها فراهم میکنند.
منیژه افشار
.
دختر ۴ساله من حدود یک ساله که بوستان آبی میره و متفاوت بودن بوستان آبی رو از همون روز اول جذب دخترم کاملا لمس کردم.ما پروسه جذب طولانی داشتیم اون هم به خاطر حساس بودن دخترم بود و حدود یک ماه میشه گفت من و همسرم تایم زیادی رو در محیط بوستان آبی و در کنار کادر واقعا مسئولش گذروندیم.برام جالب بود که چطور رویکرد انسانگرا میتونه به این میزان تو یه مجموعه جاری باشه و در تمام طول اون یک ماه میدیدم که رفتار مربی با کودکم نسبت به روز اول هیچ تغیر منفی نداشت و دقیقا همون مواردی که برای پرزنت شدن به بوستان آبی مراجعه کرده بودم و شنیدم انجام میشد.
بیژن ظریف
.
@#۷ تابلو نوشتین انگار مدیر خود موسسه نوشته
محمد زارع یزدی
.
من بوستان آبی ، درین و فرزندان برتر رو بررسی کردم. همشون موسسات خوبی هستند ولی فرزندان برتر بهتره از روانشناسان قدیم ایرانند. دکتر مجد و خانم صدیقیان. الان خانم صدیقیان دارن تولید ویدئو می کنند برای مبحث روانشناسی کودک.
آرزو مقدم
.
من یک پدر ۳۵ ساله هستم که یک سال پسرم رو بوستان آبی گذاشتم.. به نظر من بوستان آبی یک محیط خاصه برای کودکان... مهم ترین چیزی که بوستان آبی به پسر من داده قدرت گفتگو هستش.. اونا تو بوستان آبی راجب همه چیز گفتگو می کنند حتی با هم بازی های خودشون و مشکلاتشون رو با گفتگو حل می کنن. این رویکردو واقعا کم میشه پیدا کرد.
میرزامحمد
.
مهدکودک عالی ای هست برای خانواده ما کلاس ها و جلسه های ماهانه هست که به صورت جداگانه برای پدرها، مادرها و همچنین پدر بزرگ و مادر بزرگ ها برگزار میشه هستش. واقعا مطالب و آموزش های خوبی مطرح میشه.. و برای کسانی مثل من که در زمینه تربیت فرزند تجربه ای ندارم کمک بزرگی هست، این مسئله خیلی برای من جالب بود که بوستان آبی برای جلسه پدر ها اهمییت ویژه ای قائل هست و همیشه با استفاده از روش های مختلف مثل پیامک، تماس و ... پیگیر حضور پدرها در این جلسه هستند.
ناهید مقدم
.
چقدر تعاریف خوبی نوشتن برای موسسه واقعا اگر حقیقت داشته باشه باید بررسی ش کنم. من دخترم مهدکودک الفبای زندگی اول مطهری هست. اگر اینجا اینجوری باشه می برمش اینجا. مرسی از همه که بازخوردهاتون رو نوشتین
گیتی پورعلی سینا
.
@#۵.۱ من گیتی پورعلی سینا هستم تو پست ۱۱ جوابتون رو دادم بخونیدش @#۱۱
جوابیه
.
چرا فکر می کنین کامنت ها اشتباهه خیلی راحت به مادر و پدرها میگن بیان نظراتشون رو بگن. اشکالش کجاست حالا یه مقداری هم مادر و پدرها بی مهابا تعریف کردن به نظر من دروغ نگفتن فقط زیاده روی کردن.
زیبا
.
بنده مدیریت وب سایت رادیوکودک هستم، برخی کامنت ها مشکل دار هستند ولی ما نمی توانیم درباره اغراق آمیز بودن یا نبودن آن ها دادگاه تشکیل دهیم به دلیل اینکه قطعا وجود دارند مادر و پدرانی که رضایت، شوق و حظ بی حد و حصرشان از مجموعه بوستان آبی در قالب یک بازخورد ۱۰۰ کلمه ای خلاصه نمی شود. به همین دلیل تمامی کامنت ها بدون دستکاری منتشر خواهند شد.
مدیر وب سایت رادیو کودک
.
بوستان آبی خیلی تمیزه
تانیا
.
کارگاه مادر و کودک برگزار میکنند که عالی ه؛ من چند سری رفتم پیششون
فاطمه ابراهیمی
.
مهد کودک بوستان آبی تمیزه ، کادر مهربونی داره من پسر سه سال و سه ماه رو بردم بوستان ابی خانم آذران برخورد خیلی خوبی دارند و گفتند یک هفته جذب می کنند . پسرم بسیار اجتماعی است و خیلی علاقمند به بازی ولی روش جذبشون رو من نپسندیدم روز اول که پسرم رو بردم مهد بدون اینکه کسی از مربیای کلاسش بیان و کم کم اعتمادش رو جلب کنند بدون من بردنش سر کلاس گفتند شما از تو دوربین نگاه کن که پسرم بعد از ده دقیقه شروع به گریه کرد آوردنش تو دفتر خانم اذران و گفتند برای روز اول همین کافیه از شنبه تا ۴ شنبه همین برنامه بود و هیچکدام از مربیا وقت نگذاشتند که با پسر من کم کم رابطه برقرار کنند توقع داشتند که بچه بره سر کلاس بنشینه و دلتنگی هم نکنه . هفته دوم دوباره با خانم آذران صحبت کردم که آخه این چه برنامه جذبی هست گفت شما باید بچه رو تحویل بدی و بری بچه کم کم گریه می کنه و عادت می کنه که این برای من قابل قبول نبود و پسرم در هفته دوم وقتی حتی نزدیک کوچه مهد می شدیم شروع به بیتابی می کرد. فعلا که مهد بردن رو کنار گذاشتم. البته معتقدم که خانم آذران و دیگر مربیان مهربون هستند و تمام سعی خود را می کنند ولی در جذب پسر من موفق عمل نکردند و البته خود شاید فقط من بدشانسی آوردم . لطفا اگر مهد در یوسف آباد میشناسید که جذب بهتری دارند بگید چون واقعا می خوام پسرم با همسن های خودس در ارتباط باشه
نیلوفر
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.