کاردستی و روش های ساخت آن در سایت نوجوان ها

در این صفحه شما می توانید با انواع کاردستی و نحوه ساخت آنها آشنا شود. شما می توانید کاردستی هایی با کاغذ و فلز و اجسام و سایل اضافه خود بسازید به نحوی که با کمترین هزینه یک وسیله تزیینی و یا کاربردی در منزل یا محل کار و یا حتی مدرسه بسازید.سری به این مطالب بزنید و کاردستی مورد نظر خود را بیابید. اگر هم کاردستی خاصی مدنظر دارید می توانید با ما درمیان بگذارید تیم تحریریه ما میتواند به شما در این زمینه کمک کند.

بطری ها،قوطی ها لیوان های کهنه حوله های حمام و هرآنچه در منزل کهنه شده‌اند یا دور ریختنی هستند را دور نریزید. برای با تک تک این وسایل می‌توانید یک وسیله کاربردی بسازید. و یا یک دکور زیبا برای قسمتی از اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب کودک دلبندتان بسازید.

کاردستی و دکوراسیون

یک پادری زیبا برای جلوی درب حمام بسازید ؟‌ با چی ؟‌ با حوله های قدیمی. چگونه ؟  سری به وب سایت ما بزنید. ساخت انواع لوستر ، کوسن، بالش،صندلی، گلدانهای تزیینی  و….. همه و همه در سایت نوجوانها بخش کاردستی برای شما آماده است.

کاردستی و خلاقیت

جهت پرورش خلاقیت در فرزندانتان از آن‌ها بخواهید تا با مشاهده کاردستی های وب سایت نوجوانها از وسایل اطراف خود برای خود وسایل کاربردی و جذاب بسازند. وسایلی نظیر جامدادی ، کیف دستی، انواع سبد نگهدارنده

کاردستی در سفر و اردو

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده‌اید که در سفرهای پیک نیکی همیشه یک وسیله کم است؟

سری به سایت نوجوانها و بخش کاردستی های آن بزنید برای شما ایده‌های خوبی در سفرهای پیک نیکی داریم. تهیه اجاق گاز صحرایی، کباب پز ، جاروی اردویی، چراغ قوه

کاردستی و خودکفایی

باچند وسیله ساده برای خود انواع دستکش،دمپایی، جوراب ، ساق بند  و … برای خود بسازید

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.