کاردستی کودک : ساخت حیوانات با کلاژ قلبی

 کاردستی درست کردن از تفریحات بسیار مفید و جذاب برای کودکان است. خصوصا کاردستی هایی که با کاغذ درست میشوند، هم ساده و بی دردسر هستند، هم به مواد اولیه ی نایاب یا گرانی احتیاج ندارند، و هم در تقویت مهارت هار کار با دست و چشم کودکان موثر هستند. این کاردستی ها در خانه، در مهدکودک و حتی در ساعات هنر مدرسه قابل انجام میباشند و کودکان از درست کردن آنها بسیار لذت خواهند برد. نهایتا هم میتوانید از حیوانات درست شده برای تزئین اتاق کودکتان استفاده کنید، بهترین راه برای این کار این است که آنها را در قاب های یک شکل قرار بدهید و از دیوار آویزان کنید. برای درست کردن این کاردستی ها به کاغذ رنگی، قیچی و کاغذ احتیاج دارید. برای خطر ساز نشدن کار با قیچی نظارت مستقیم یک بزرگسال لازم است. برای زیباتر شدن کاردستی میتوانید از چشم های آماده استفاده کنید، البته اگر از کودکان بخواهید خودشان چشم ها را بسازند در تقویت خلاقیت آنها هم تاثیرگذار خواهد بود. در این سری کاردستی ها همه ی کاغذ ها فقط به شکل قلب بریده میشوند، بنابراین شما فقط به یک الگوی قلب در ابعاد مختلف احتیاج دارید که میتوانید از کودکان بخواهید آن را بکشند. از چسباندن و کلاژ کردن این قلب ها باهم حیوانات مختلفی پدید می آیند.

 

 

 

 

 

.
ممنون ازتون کیف کردم چقدر داستان های خوبی نوشته بودید، ممنون میشم از این قشر داستان ها بیشتر بنویسید. بچه ها باهاشون بیشتر انس میگیرن، داستان هاتون به زور نمی خوان چیزی یاد بدن این نکته جالب داستان های شماست.
فا طمه
.
من هر روز به بچه خواهرم داستان های شمارو تعریف می کنم. باهاش کار می کنم. واقعا احساس می کنم با سایت شما ارتباطم با نیما بهتر شده.
فا طمه
.
سلام. خیلی طرح های جالبی بود.ممنون
آشنا
.
اینا خیلی قدیمی هستند
A♧S
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.