بهترین مهدکودک در ملاصدرا

در این صفحه ما لیست بهترین مهدکودک های ملاصدرا حوالی ونک را به شما معرفی خواهیم کرد اما برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم بازخورد خانواده ها را مطالعه کرده یا با آن ها تماس حاصل نمائید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
تهران – خیابان شیخ بهایی شمالی – کوچه امداد غربی – پلاک ۳۴
مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک گلها در شهرک غرب (در دست تعمیر)

شهرک غرب، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، جنب وزارت علوم و تحقیقات

خانه کودک دینا شیخ بهایی

میدان ونک - ملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - کوچه قوام پور - کوچه پانزدهم -پلاك ٢٠

مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه یزدانمهر در سئول

ونک، میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، خیابان ونک، جنب داروسازی شفا، پلاک ۱۶۸

خانه کودک وارش شیخ بهایی

ملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - شهانقی - پلاک ۴۱

موسسه خانه یادگیری پرسا در جردن

جردن- انصاری- مهرداد- پلاک ۱۱

عوامل زیادی در انتخاب مهد کودک تاثیر گذار هستند، اما تصمیم بسیار چالش برانگیزی نیز هست. وقت خود را برای انتخاب دقیق اختصاص دهید، به آنچه برای شما و فرزندانتان مناسب است دقت کنید. به راحتی می توانید از مهد کودک هایی که در نظر دارید برای کودک خود درخواست بازدید کنید. 

عوامل موثر بر انتخاب بهترین مهد کودک

 اگر می خواهید یک مهد کودک استاندارد انتخاب کنید مطالعه این متن توصیه می شود:

امکانات و تجهیزات مخصوص بازی

مهد کودک باید اسباب بازی های مدرن، جذاب و ایمن را تامین کند. کودکان هنگام بازی یاد می گیرند و این زمانی است که به بهترین وجه می آموزند. در حین بازی تجربیات به اشتراک گذاشته می شود و کیفیت بالای آموزشی، ایجاد می شود. بازی یکی از مهمترین کارهایی است که کودکان انجام می دهند. بازی با انگیزه خودجوش کودکان صورت می گیرد و مهمترین صحنه یادگیری نیز است. بازی فرصتی است تا در مورد رابطه خود با دیگران بیاموزند و با انواع مختلف مردم ارتباط برقرار کنند. 

آنها تجربیات و احساسات را پردازش می کنند، زبان فکر تحریک می شود و بازی تا حد زیادی به رشد اجتماعی کودکان کمک می کند. مهم است که مهد کودک ها چه از نظر فضا و چه از نظر امکانات و شرایط بهداشت به ویژه حال با همه گیری کرونا برای بازی مناسب باشد.

سبک مدیریتی سالم

مهد کودک چگونه با آموزش مطمئنی کار می کند؟ قبل از تصمیم برای ثبت نام و ارسال برنامه، در صورت تمایل از مهد کودک در این مورد سوال کنید. وقتی پرسنل و مدیریت بر روی یک برنامه باکیفیت و امن برای کودکان جدید تمرکز می کند، این شروع خوبی برای روابط خوب بین کودکان، والدین و کارمندان است. مهدکودکی که زمان زیادی را به نیازها و حمایت از کودک و والدین را در کانون توجه خود قرار می دهد، قابل اعتماد است.

نحوه روابط و مهارت های دوستی

بزرگسالانی که در مهد کودک کار می کنند باید بر کیفیت روابط تمرکز کنند. روابط پرسنل و کودکان باید خوب و مفرح باشد. فضای محیط نیز باید سرشار از امنیت، شادی و مراقبت باشد.

همه ما به دوستانی احتیاج داریم، بنابراین مهم است که رویکرد آموزشی مهد کودک بر دوستی متمرکز شود. پرسنل باید در طول فعالیت روزمره مرکز و مراقبت های روزانه کودکان حضور داشته و آنها را راهنمایی کنند، به این ترتیب آنها مهارت خود کنترلی را به روشی خوب و ایمن کسب می کنند.

مشارکت کودکان

کودکان باید در فعالیت های مختلف مشارکت داشته باشند. مهد کودک باید از کودکان از قوه تخیل، نبوغ و روحیه پرسشگرانه حمایت کند تا آنها بتوانند افکار و عقاید خود را بیان کنند. كودكان را باید جدی گرفت و بیان آنها را شناخت. براساس سن، درک و استعداد، به آنها اجازه داده شود كه در مهارت های مورد علاقه خودشان فعالانه شركت كنند.

نحوه تحقیق درباره فعالیت بهترین مهد کودک

به تجربه دوستان و همسایگان گوش دهید. آنها بهترین مرجعی هستند که والدین می توانند از آنها کمک بگیرند تا نسبت به ارائه خدمات اطمینان یابند. ببینید در وب سایت مراکز، کسانی که قبلاً در مهد کودک ثبت نام کرده اند در مورد مهد کودک های مورد نظر چه می گویند؟ برای داشتن تصویری مناسب از منابع اطلاعاتی مختلف کمک بگیرید.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
موسسه خانه یادگیری پرسا جردن- انصاری- مهرداد- پلاک ۱۱۰۹۱۲۳۱۲۵۹۲۶ ۰۲۱۲۶۲۹۰۷۵۴
خانه کودک شادینا میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، نبش بن بست صبا، پلاک ۱۲۲۰۲۱۸۶۰۵۱۲۰۰ ۰۲۱۸۶۰۵۱۲۰۱
مهد کودک گلها شهرک غرب، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، جنب وزارت علوم و تحقیقات۰۹۱۲۵۰۷۲۱۶۳ ۸۲۲۳۳۷۷۷
خانه کودک وارش شیخ بهاییملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - شهانقی - پلاک ۴۱۰۲۱۸۸۶۱۶۹۳۰ ۰۲۱۸۸۶۱۶۹۳۱
مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه یزدانمهر ونک، میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، خیابان ونک، جنب داروسازی شفا، پلاک ۱۶۸۰۲۱۸۸۰۳۱۵۱۱
خانه کودک دینا شیخ بهاییمیدان ونک - ملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - کوچه قوام پور - کوچه پانزدهم -پلاك ٢٠۰۲۱۸۸۰۵۲۱۵۶ ۰۲۱۸۸۰۴۹۲۸۵
مهدکودک و خانه کودک تامیلا تهران – خیابان شیخ بهایی شمالی – کوچه امداد غربی – پلاک ۳۴۰۲۱۸۸۰۵۷۹۵۵
پرسش و پاسخ
آیا مهدکودک تامیلا بهترین مهدکودک در ونک و ملاصدرا هست؟
همانطوری که همیشه گفتیم بهترین یک واژه کیفی هست اما تامیلا را می توان از مهدکودک های با پشتوانه فکری و علمی این محله دانست. برای شناخت بهتر تامیلا پیشنهاد می کنیم ابتدا به تصاویر مهدکودک که نمایانگر امکانات مجموعه هست توجه کنید. سپس پرسش و پاسخ ما با مدیریت مهدکودک را خوانده تا اشراف کاملی بر امکانات، کلاس ها، تاثیر کلاس ها بر کودکان، بهداشت، امنیت، مربیان مهدکودک و ... پیدا کنید. در نهایت به بازخورد خانواده ها نسبت به مهدکودک تامیلا توجه نمائید، قسمتی از این بازخوردها بصورت متنی و قسمتی دیگر بصورت صوتی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته اند.
بهترین مهدکودک ملاصدرا کدام مهدکودکی هست؟
کیفیت از نظر خانواده ها متفاوت است اما پیشنهاد می کنیم با مطالعه پروفایل هر مهدکودک و مشاهده بازخورد هر خانواده اطلاعات خود را از مهدکودک مربوطه بالا برده و در نهایت با مراجعه حضوری از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمائید.
آیا بازخوردها به هر مهدکودک در ملاصدرا صحت دارد؟
تمام بازخوردهای خانواده ها دقیق هستند و از فیلترهای کاملا جدی (مثل تماس تلفنی با نویسنده کامنت) عبور می کنند از صحت هر کامنت مطمئن باشید، با خیال راحت از نظرات خانواده ها برای تصمیم گیری خود استفاده کنید.
چگونه می توانیم از هر مهدکودک در ملاصدرا بیشتر بدانیم و تصاویر بیشتری ببینیم؟
تمام تلاش ما همین اطلاعاتی هست که از مهدکودک در سایت بارگذاری کردیم. اگر شما به دنبال اطلاعات بیشتر هستید یا در قسمت بازخورد ها پرسش خود را مطرح کنید یا با مهدکودک مربوطه تماس گرفته تا بصورت جلسه ای حضوری با مدیر مهدکودک داشته باشید.
دسته بندی های ویژه