۵ کاردستی های کاربردی

در ساخت کاردستی اهداف بسیاری وجود دارد یکی از این اهداف هدفمند بودن و کاربردی بودن آن کاردستی است. کاربردی بودن یک کاردستی می تواند به هنر ابزار سازی کودک شما کمک فراوان بکند. برای مثال ساخت وسائل تزئینی اتاق کودک با این کاردستی ها.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

ساخت کاردستی هالووین از کاغذ رنگی و شیشه های مربا و ترشی
یکی از کاردستی های ساده و تمیز ساخت کدو تنبل های هالووین با استفاده از شیشه های مربا و ترشی است. پس از ساختن این شیشه ها می توانید با قرارداد یک لامپ درون آن ها به عنوان چراغ خواب از آن ها استفاده کنید. 
کاردستی ساخت تابلو از برگ های زمستانی
این کاردستی ساده ای هست که کودکان می توانند آن را درست کرده و در اتاق خود نصب کنند. 
کاردستی ساخت شمع
ساده بودن کاردستی دلیلی بر هماهنگی مورد نیاز ذهن و اندام بدن است اما از طرف دیگر کاربردی بودن کاردستی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس کودکان شما می شود.
کاردستی ساخت بازی
کاردستی های کاربردی می تواند علاقه بیشتری در کودکان شما ایجاد کند چون استفاده توامان از چیزی که خودشان ساخته اند می تواند برایشان بی نهایت جذاب باشد. 
کاردستی ساخت درخت با چوب درخت و پاپ کورن
این کاردستی بخودی خود خیلی جذاب و با نمک است، البته شاید در ابتدای امر هدف آموزشی نداشته باشد، اما خلاقیت کودک شما را بالا می برد، اینکه از پاپ کورن به جای شکوفه های درخت استفاده شود جزو جذابیت های این کاردستی است.
کاردستی ساخت پیکسل های رنگارنگ
ساخت کاردستی های کاربردی مثل پیکسل های رنگارنگ، شمع یا کاردستی های تزئینی می تواند به مرور زمان حس مفید بودن را به کودک شما القا کند. این پد ها را می توانید از لوازم آرایشی فروشی ها خریداری کنید. این پد ها مخصوص پاک کردن آرایش های چشمی زنانه هستند...
کاردستی ساخت شمع با پارافین و گل های خوشبو
هر کاردستی ای که ساخته می شود باید نتیجه ای در برداشته باشد، برقراری تعادل بین دست و فکر، نازک کاری، برش کاری، یادگیری نحوه زندگی حیوانات، تزئین اتاق یا حتی استفاده های کاربردی تر از آنها در خانه مثل همین کاردستی ساخت شمع با پارافین و گل های بودار...