۱۰ کاردستی با گیره لباس

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

کاردستی کودک: ساخت پروانه با گیره لباس
 این کاردستی ازسری کاردستی های ساخت حشرات با گیره لباس. وسایل موردنیاز برای ساخت این کاردستی گیره ی لباس، مفتول های تزئینی، مقوا و چسب است.
کاردستی کودک: ساخت حلزون و کرم با گیره لباس
برای ساختن این کرم و حلزون های بامزه به گیره لباس، مفتول ها و توپک های تزئینی و مقداری چسب احتیاج دارید. 
کاردستی ساخت پرنده های رنگارنگ با گیره لباس
 ساخت کاردستی حیوانات خیلی جذاب هستند مخصوصا اگر با پر پرندگان باشد که طبیعی تر جلوه می کند.
کاردستی ساخت موش با گیره لباس
 همانطوری که همیشه اشاره شد ساخت کاردستی حیوانات می تواند قدم مهمی در آموزش غیر مستقیم زندگی حیوانات برای کودک شما باشد.
کاردستی ساخت حیوانات ساخت ملخ
همانطوری که همیشه اشاره شده است، ساخت کارستی حیوانات می تواند از بهترین راه های آموزش غیرمستقیم زندگی حیوانات به کودکان است. 
کاردستی ساخت مار با گیره های لباس
با گیره لباس می توان طرح های بسیار مناسبی کاردستی ساخت، کارستی مار، کاردستی طاووس، کاردستی آفتاب پرست از این نوع کاردستی ها هستند که در انتهای این مطلب آورده شده اند.
کاردستی ساخت موش با گیره لباس
 ساخت کاردستی حیوانات می تواند بهترین آموزش برای شناخت حیوان و حیاط پیرامون او باشد، با کاردستی ساخته شده می توانید داستان هایی برای کودکان روایت کنید که ماندگاری زندگی حیوان را در ذهن کودک خود تثبیت کنید.
کاردستی ساخت آفتاب پرست رنگارنگ
اگر علاقمند به ساخت کاردستی هستید همیشه سعی کنید از ابزارهای ساخت کارستی را خریداری کنید و در خانه نگه دارید. ما لیستی از لوازم مورد نیاز برای ساخت کاردستی را تهیه کرده ایم تا شما با خرید یک دفعه ای آن ها بتوانید برای مدت طولانی کاردستی بسازید...
ساخت کاردستی طاووس
 یکی از ساده ترین روش های آموزش حیوانات به کودکان ساخت کاردستی برای آنها است. یک کاردستی حیوان می تواند اجزای بدن حیوان را به کودک شما بیاموزد بعلاوه اینکه نحوه تخم گذاری، پر ریختن، غذا خوردن و زندگی کردن آن را را نیز توامان آموزش ببینند.
کارستی ساخت حیوانات با گیره لباس
شناخت حیوانات همراه با ساخت کاردستی آنها یکی از مفرح ترین روش های آموزش به کودکان است. آنها می توانند به راحتی با درگیر شدن با کاردستی های مربوطه حیوانات را یاد گرفته و هرگز فراموش نکنند.