بهترین مهدکودک های اکباتان

لیست مهدکودک و پیش دبستانی های حوالی اکباتان در این صفحه برای شما مرتب سازی شده است. برای انتخاب یک مهدکودک خوب در اکباتان به چند مسئله توجه لازم را داشته باشید. اول بازخوردهای مهدکودک ها را بررسی کنید. سپس اطلاعات مناسبی از آن ها روی وب پیدا کنید و در نهایت تصمیم نهایی خود را برای انتخاب بهترین مهدکودک در اکباتان و بیمه بگیرید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک و پیش دبستانی ستارگان زیبا

تهران - اتوبان کرج - بعد از شهرک اکباتان - شهرک آزادی - خیابان امام جعفر صادق - کوچه هشتم

مهد کودک و پیش دبستانی ایران مهر اکباتان

تهران - جاده مخصوص کرج - نبش ورودی فاز یک اکباتان

مهد کودک و پیش دبستانی امید ایران

تهران - شهرک اکباتان - فاز ۲ - بلوک ۱۷

مهد کودک سرزمین سبز

تهران - شهرک اکباتان - فاز دو - بلوک ۱۸ - ورودی ۴ و ۵

مهد کودک و پیش دبستانی رسالت

تهران - شهرك اکباتان - کوی بيمه ۴ - كوچه حسين خاني - پلاک ۱۱

مهدکودک نام آوران در اکباتان

شهرک اکباتان، فاز دو، بلوک ۱۵، بین ورودی ۱ و ۲

مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما در اکباتان

شهرک اکباتان، بلوار اصلی فاز ۱، خیابان بیمه ۴، کوچه سهیلی، پلاک ۶

انتخاب بهترین مهد کودک می تواند یک مسئله دشوار باشد و همیشه طبق برنامه پیش نمی رود. یافتن یک پیش دبستانی مناسب برای کودک در صورتی که خواسته های زیادی از پیش دبستانی داشته باشید، چالش بر انگیزتر نیز است.

مهمترین موارد در بازدید مهدکودک های اکباتان

عزیمت کودک به مهد کودک، یکی از مهمترین وقایع در اوایل کودکی، چه برای خود کودک و چه برای تمام خانواده است. در همان آغاز والدین باید از دوستان، اقوام، همسایگان بپرسند که فرزندان آنها به کدام مهد کودک می روند و تجربیات آنها چیست.  اگرچه بر اساس تجربیات دیگران نمی توان تصمیم نهایی را گرفت، اما می تواند کمک بزرگی باشد.  

والدین همچنین می توانند به وب سایت مرکز آموزشی نگاه کنند و سپس باید از موسساتی بازدید کنند که فکر می کنند می تواند مکانی برای اقامت فرزندشان باشد.

یکی از اولین اقداماتی که هنگام انتخاب مهد کودک باید انجام شود، تعیین وقت قبلی و گشت و گذار در فضا برای اطمینان از کیفیت آموزش، بهداشت و امنیت است. هنگام بازدید، به صبر و مهربانی کارمندانی که از آنها سوال می پرسید، توجه کنید. بسیار مهم است که از نظر تحصیلات باسواد، رفتاری مهربان و صبور باشند.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب مهدکودک های حوالی اکباتان

هنگام بازدید از مهد کودک، توجه به موارد مختلف دیگری نیز ضروری است: مکان تأسیسات، بهداشت و ایمنی تاسیسات، فضای داخلی مهد کودک، تجهیزات، وسایل بازی، وسایل آموزشی، ظاهر، خلق و خوی کارکنان، روحیه کودکان در هنگام ملاقات.

همچنین  اگر مهد کودک حیاط دارد، مهم است که چیدمان و ایمنی فضایی که برای کودکان مناسب است را در نظر بگیرید.  اتاق ها باید روشن و شاد باشند تا فضای مطبوع، مثبت و گرمی از کارکنان را نیز ترسیم کنند.

ساعت کار و انعطاف پذیری مهدکودک ها

 با توجه به اینکه بیشتر والدین بیش از حد کار می کنند، ساعت کاری مهد کودک معمولاً عامل تعیین کننده ای در انتخاب مهد کودک است. بسیار مهم است که ساعات کاری متعادل باشد تا بتوانند به تعهدات کاری خود برسند. 

 یک کودکستان مدرن باید حتی در لحظات سخت و طاقت فرسا نیز پشتوانه خانواده باشد.  مهدکودکی متناسب با خانواده مرکزی است که در آن والدین بتوانند حتی در خارج از ساعات رسمی کار، شاهد خدمت رسانی مهیج باشند. 

رژیم غذایی

منو غذایی را چک کنید. مهم نیست که آیا مهد کودک آشپزخانه مخصوص به خود را دارد یا از تحویل غذا استفاده می کند (به شرطی که تأمین کننده از استانداردهای بهداشتی برخوردار باشد که به راحتی قابل بررسی است)، مهم این است که چه چیزی در فهرست وجود دارد، آیا غذا متنوع است، باید میوه ها و سبزیجات به اندازه کافی ارائه شود و محصولات ارزان قیمت صنعتی مانند هات داگ عرضه نشوند.

نزدیکی محل

 مکان مهد کودک اغلب در انتخاب مهد کودک تأثیر زیادی دارد.  برای والدین مهم است که مهد کودک نزدیک محل زندگی یا نزدیک به محل کار باشد، به طوری که آنها بتوانند در طول روز راحت تر وقت خود را سازماندهی کنند. 

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مهدکودک و پیش دبستانی خانه ما شهرک اکباتان، بلوار اصلی فاز ۱، خیابان بیمه ۴، کوچه سهیلی، پلاک ۶۰۲۱۴۴۶۶۶۶۰۳
مهد کودک و پیش دبستانی امید فردا اکباتاناکباتان، بلوار اصلی۰۲۱۴۴۶۴۱۱۱۸
مهدکودک نام آوران شهرک اکباتان، فاز دو، بلوک ۱۵، بین ورودی ۱ و ۲۰۲۱۴۴۶۶۸۷۳۲ ۰۲۱۴۴۶۶۰۸۶۵
مهد کودک و پیش دبستانی رسالتتهران - شهرك اکباتان - کوی بيمه ۴ - كوچه حسين خاني - پلاک ۱۱ ۰۲۱۴۴۶۵۹۶۱۸
مهد کودک سرزمین سبزتهران - شهرک اکباتان - فاز دو - بلوک ۱۸ - ورودی ۴ و ۵۰۲۱۴۴۶۴۷۷۴۴ ۰۲۱۴۴۶۶۴۶۵۰
مهد کودک و پیش دبستانی امید ایرانتهران - شهرک اکباتان - فاز ۲ - بلوک ۱۷۰۲۱۴۴۶۴۷۱۹۴
مهد کودک و پیش دبستانی ایران مهر اکباتانتهران - جاده مخصوص کرج - نبش ورودی فاز یک اکباتان۰۲۱۴۴۶۴۰۶۶۵
مهد کودک و پیش دبستانی ستارگان زیباتهران - اتوبان کرج - بعد از شهرک اکباتان - شهرک آزادی - خیابان امام جعفر صادق - کوچه هشتم ۰۲۱۴۴۵۶۸۹۸۵
پرسش و پاسخ
بهترین مهدکودک در اکباتان یا خیابان بیمه چه مهدکودکی هست؟
ما سعی کردیم در ۳ سال اخیر لیست کاملی از مهدکودک های اکباتان را جمع آوری کنیم، توضیحات مناسب، بازخوردهای خانواده ها و تصاویر گوناگون اطلاعات کافی به شما برای انتخاب بهترین مهدکودک را می دهد. اما اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید پیشنهاد می کنیم با مهدکودک مربوطه تماس حاصل نمائید یا طی یک جلسه حضوری با این مجموعه اطلاعات کافی را دریافت کنید. اما پیشنهاد می کنیم به "مهدکودک خانه ما" به دلیل استعدادیابی کودکان نگاه ویژه تری داشته باشید.
آیا بازخورد خانواده ها به مهدکودک هایی که در اکباتان آورده شده اند، قابل استناد هستند؟
تمامی بازخوردهایی که روی وب سایت رادیو کودک ثبت می شود از فیلترهای گوناگون برای انتشار می گذرند. برای مثال در بیشتر مواقع با شخصی که بازخورد مربوطه را گذاشته تماس میگیریم تا از صحت بازخوردشان مطمئن شویم. پس مطمئن باشید تمام سعی ما در پالایش و تسویه بازخوردها بوده است.
از کجا می توان بهترین مهدکودک را انتخاب کرد؟
"بهترین" یک صفت کیفی هست. کیفیت از نظر هر شخص با دیگری متفاوت است. اما مجموع امکانات یک مهدکودک در تصمیم گیری خانواده ها تاثیر گذار است. برای همین پیشنهاد می کنیم به تک تک اطلاعات ارائه شده از مهدکودک ها روی وب سایت رادیوکودک حساس باشید و با دقت مطالعه فرمائید.
مهدکودک خانه ما در اکباتان چه کیفیتی دارد؟
این مهدکودک استعدادیابی کودکان را براساس روش هوارد گاردنر در غرب تهران بصورت تخصصی انجام می دهند. در عین حال این مهدکودک متولی برگزاری کلاس های مادر و کودک هستند. نگاه ویژه خانم صالحی هم به بحث کودک و خانواده ها باعث ارتقای سطح این مهدکودک شده است. اما پیشنهاد می کنیم توضیحات این مهدکودک را مطالعه کرده، بازخوردهای خانواده را به دقت بخوانید و در نهایت بصورت حضوری به مهدکودک مربوطه مراجعه نمائید و اطلاعات خود را کامل کنید.
دسته بندی های ویژه