۷ کاردستی با مواد طبیعی

در این صفحه شما کاردستی هایی با موضوعات کاردستی طبیعت با کاغذ رنگی، کاردستی با وسائل ساده، کاردستی های خلاقانه را مشاهده خواهید کرد.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

ساخت کاردستی ساخت تیر و کمان با مواد طبیعی
در این صفحه با روش های ساده و پیش پا افتاده به کودکان روش ساخت تیر و کمان را آموزش می دهیم البته نحوه تراش قسمتی از چوب خیلی مهم است که می توانید در این قسمت به کودکان خود کمک کنید. 
کاردستی کودک: قاب عکس با چوب بستنی و دانه های خوراکی
یک ایده ی بسیار ساده و قشنگ برای ساختن یک قاب عکس. میتوانید از هرچیزی که در دسترس دارید برای تزئین قاب عکس استفاده کنید. 
کاردستی کودک با صدف و سنگ: دریای کوچک
جمع کردن سنگ و صدف از لب دریا یک تفریح نوستالژیک برای همه ما در کودکی است. اما همیشه سرنوشت این صدف ها بعد از چند روز ماندن در گوشه ی خانه به سطل زباله ختم میشد. ما در این مطلب میخواهیم روشی به شما معرفی کنیم که بتوانید با استفاده از این صدف ها یک...
یکی از کاردستی های جالب برای بچه ها کاردستی های نوروز است. در این صفحه شما کاردستی جذاب ساخت آدم با شیشه نوشابه، جوراب، خاک و گندم را مشاهده می کنید. 
کاردستی ساده بادکنک و برنج
در این صفحه کاردستی ساده ای را مشاهده می کنید که این کاردستی با بادکنک و برنج خشک ساخته شده است. کاردستی ساده ای هست که میتوانید همه جا برای کودکان سریعا آن را درست کنید. 
ساخت تاج گل برای کودکان با گل های طبیعی
این گل های زرد در فصل بهار به وفور در طبیعت یافت میشوند. در این مطلب ما آموزش ساخت تاج گل با استفاده از این گل ها را به شما آموزش میدهیم.
ساخت کاردستی گل برای روز مادر
ساخت کاردستی گل با کاغذهای چروک و ناصاف این گل ها برای روز مادر بهترین کاردستی و کادو هستند.
ساخت کاردستی گل و گلدان آب
در این صفحه شما کاردستی ساده ای مشاهده می کنید که از لیوان آب، بادکنک، نخ گونی، قلب و گل ساخته می شود. 

وب سایت رادیو کودک تمرکز گسترده ای بر روی درمان بدون دارو از طریق بازی دارد، به همین دلیل دسته بندی های متداولی برای مبحث بازی و کاردستی دارد. اگر به دنبال کاردستی های بیشتر و روش های سرگرم کردن بیشتر کودکان هستید به صفحات زیر مراجعه کنید.

لیست بیش از ۱۰۰ کاردستی متنوع سایت رادیو کودک