قصه صوتی کودکانه احمد و سارا - خواهر و برادر با صدای پگاه قصه گو

سارا خواهر نوزاد احمد است که تازه به دنیا آمده، احمد در تفکرات کودکی خود غوطه ور است و تصور می کند که با به دنیا آمدن خواهرش می تواند از ابتدایی ترین روزها با او ارتباط بگیرد. قبل از به دنیا آمدن سارا، خیلی خوشحال است ولی بلافاصله بعد از ورود او و دیدن توجه‌های اطرافیان ناراحت می‌شود و شروع می‌کند به کارهایی برای جلب توجه. این کتاب برای اولین بار سال ۶۳ توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ شده و همچنان موجود می‌باشد. راوی قصه چند مورد مرتبط با فرزندپروری دهه ۶۰ را با توجه به نیاز امروز کودکان تغییر داده است. قصه بسیار مفید و قابل استفاده برای خانواده هایی‌ است که در انتظار فرزند دوم هستند.

.
ممنون ازتون بچه ها عالی ه داستان
راغب
.
من آلمان هستم برای اموزش فارسی به کودکم از سایت شما استفاده میکنم. داستان هاتون عالین به بقیه مادران فارسی زبان هم سایت شما رو معرفی کردم موفق باشید ممنون که حامی مادران در خارج از کشور هستید
نادی
.
من براتون تو تلگرام نوشتم اینجا هم می نویسم ممنون ازتون من کیف میکنم با سایت شما ممنون ازتون بچه ها بوس
نصیبه
.
@#۳ سلام و تشکر از شما. چقدر خوشحالیم از بازخوردتون. تشکر از شما
روابط عمومی رادیو کودک
.
قصه درست وبه جایی بود ونتیجه گیری خوبی داشت پسرمن که حسابی با قصه ارتباط برقرارکرد
ناشناس
.
عالی ، ممنون ، اگه میشه لالایی خاله پگاهو تو داستانه احمدو سارا با امکان دانلودش برامون دوباره بگذارید ، فقط لالایی
فاطمه
.
ممنونم که این شعرگذاشتی
یسنا
.
سلام ممنون از شما
آیناز
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.