قصه صوتی کودکانه رویه و آستر با صدای پگاه قصه گو

در زمانهای های خیلی خیلی قدیم ، توی دهکده ای که نه خیلی دور بود و خیلی نزدیک پادشاهی زندگی می کرد که سه تا دختر داشت . یک روز رو کرد به سه تا دختر هاش و پرسید :

ببینم بنظر شما این رویه است که آستر رو نگه میداره یا آستره که رویه رو نگه میداره ؟

دختر بزرگ و دختر وسط جواب دادند خب که معلومه اون رویه است که آستر رو نگه میداره اما دختر کوچیک تر مخالفت کرد و گفت این آستره که رویه رو نگه میداره .پادشاه از جواب دختر کوچیکش اصلا خوشش نیومد واسه همین دسنور داد که دخترش رو به عقد پسری در بیاد به نام حسن اما بچه ها چه پسری ، این پسر با مادر پیرش زندگی میکرد و عادت داشت که از صبح تا شب می خوابید هیچ کمکی هم به مادرش نمیکرد ، هیچی . حتی اگه ولش میکردید دلش میخواست که مادر پیرش بیاد و غذا رو هم دهنش بزاره . هیچ کاری هم بلد نبود .

.
چقدر داستان عالی بود عالی بووووود
خراسانی
.
وای خدا چقدر قشنگ بود این داستان داستان های فارسی عالین
حرمان
.
واقعا ادبیات فارسی در برابر ادبیات انگلیسی ه لذت بردیم برای پسرم خوندیم خودم و همسرم واقعا لذت بردیم ما هم مثل این داستان با هم ازدواج کردیم و زندگیمونو ساختیم
مرجان خدری
.
عجب داستان مثبتی بود این داستان
تفالی
.
قشنگ بود کاش داستان های به این زیبایی هم دوباره بذارید گوش کنیم
جوزانی
.
داستان صوتی قشنگ بود مرسی از سایت خوبتون پگاه قصه گو هم مثل همیشه عالیه
خارزمی
.
سلام عرض می کنم خدمتتون داستان خوبی بود پگاه خوبه راست میگن پگاه خوبه
هما میر قنبری
.
آفرین عجب داستان قشنگی بود ایرانی خیلی شبیه زندگی های ماست به خاطر من فکر می‌کنم اگر بچه‌ها داستانی ایرانی و خونه با ساختار و فلسفه زندگی ایرانی بیشتر آشنا میشن اصلا دغدغه خارجی وزنی دغدغه‌های دیگه ایه ما تو ایران بیشتر به این تمرکز داریم که حواسمان جمع باشد رو نزنم مثلاً قصه های کلیله و دمنه رو میخونی سعی کنید از مشکلات فرار کنین چه جوری مشکلات حل بکنید اما تو رو با خارج از کشور قاعدتاً این جوری نیست دیگه مردم تو نقد باهم خوبن که دیگه ازین فازهایی که حواست جمع باشه سرت کلاه نذارن گذشتن و رفتن تو فازهای وسیله کمک به همدیگر کمک به همنوع آهنگ به خواهر و برادر و مادر و پدر
لارازین
.
داستان قصه از لحاظ کیفی خوب نباشه ولی قصه گو به خوبی بیان کنه عالی میشه که بنظرم هم داستان خوبی بود و قصه گو که دیگه عالی تر.
حامد
.
ممنون از قصه های خوبتون امیدوارم همواره موفق باشید
هلال
.
عالییه
حسین
.
خوب
لیل
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.