موسسه هوش و استعدادیابی امیدفردا ، یک موسسه مستقلٍ پژوهشی و خدماتی و مشاوره ای هوش ٍتخصصی کودکان دارای شماره شناسه ملی ۱۰۳۲۰۲۲۲۱۱۲۷۱ سازمان ثبت موسسات غیر تجاری کشور میباشد . امیدفردا یک مهدکودک و آموزشگاه زبان نمیباشد. وموسس و مدیریت امیدفردا خانم دکتر رضابخش با همکاری بیش از صد کارشناس و متخصص امور کودکان اولین واحد امیدفردا را در سال ۱۳۷۷ در تهران تاسیس نمودند.

خدمات موسسه پژوهشی مشاوره وخدماتی هوش امیدفردا:

سنجش توانایی ها و استعدادهای خاص کودکان و تحلیل استعدادها که متناسب با این سنجش و مقطع سنی، کلاسها و دوره های آموزشی غیر مستقیم برای آنان تدارک دیده شده است.

ضمن این که علاوه بر این سنجش، شناسایی اطفال تیزهوش با هدف کشف استعداد کودک ونوجوانان فعالیت نموده.

هدف این موسسه آموزش غیرمستقیم، ایجاد انگیزه و بهداشت روانی و زیربنای فعالیت های شکوفا نمودن استعداد کودکان ومتناسب با این سنجش و مقطع سنی تدارک کلاسها و دوره های آموزشی متناسب برای اطفال و والدین و ارائه راهکارهای اجرایی و ارایه طرح های مرتیط و مشاره و ارائه خدماتی برای رشــد تکـلــم کودک و خرده آزمون های دیگری نیز همچون استدلال سیال، دانش، استدلال کمی نگر، پردازش تجسمی– دیداری، حافظه فعال، هوشبهر کلامی، هوشبهر غیر کلامی، هوشبهر کل، سلطه گری، سلطه پذیری، خلاقیت بصری، خلاقیت سمعی، خلاقیت لمسی، اعتماد به نفس، جاه طلبی، تمرکز، خشونت نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و سنجیده می شود.

دوره اول کلاسها آموزشی پژوهشی که جنبه عمومی و آمادگی داشته به مدت سه ماه می باشد که پس از اتمام این دوره آزمونی به عمل آمده و متناسب با نتایج آزمون دوره بعدی که تخصصی بوده به مدت شش ماه آغاز شده و در پایان آزمون دیگری به عمل آمده و در نتیجه بچه ها وارد مرحله فوق تخصصی خواهند شدکه طول مدت این دوره ۶ ماه می باشد. مرحله پایانی یک دوره پژوهشی یک ساله می باشد.

- سرویس رایگان ایاب و ذهاب شاد و موزیکال با مهماندار 

.
اتاق های مهدکودک به اندازه بچه ها بزرگ نیست اما خب همه خونه همه ما هم همین اندازه ست. نظافتشون خوب بود. برخوردشون خوب بود. هزینه مهد خوب بود. نسبت بچه ها به مربی ها اندازه بود
مرجان الوندی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه