مهد کودک و پیش دبستانی فرشته ها با بیش از ۱۰ سال سابقه آموزشی در خدمت کودکان و والدین آنها در منطقه است.

ساعت کار مهد کودک فرشته ها از ۶ صبح تا ۵ عصر می باشد.

این مهد کودک پذیرای کودکان شما از ۶ ماه تا ۶ سال می باشد.

مهد کودک فرشته ها از مربیان با سابقه و دلسوز در کادر آموزشی خود بهره می برد.

برای مهد کودک و پیش دبستانی فرشته ها محتوایی وجود ندارد. اگر به دنبال یافتن بهترین مهد کودک برای فرزند دلبند خود هستید. قبل از هر اقدامی می بایست کودک خود را به طور کامل بشناسید. توانمندیهای او را کشف کنید. به علاقه مندی هایش توجه کنید. سپس درباره شناختی که درباره کودک خود کسب کرده اید با مربی مهد کودک صحبت کنید. مربیان می توانند با توجه به نوع شخصیت و علاقه مندیهای کودکان، آموزش های لازم را برای آنها ترتیب دهند و استعدادهای آنان را در مسیر رشد و شکوفایی قرار دهند.

اگر نتوانستید به طور کامل اخلاقیات کودک خود را کشف کنید نگران نباشید. مربیان برای این امر دوره دیده اند و با مشاوره می توانند بهترین انتخاب را برای آموزش های اولیه برای آنها ترتیب دهند.

به طور قطع برای افراد با خصوصیات اخلاقی متفاوت، برنامه آموزشی مختص به خود او باید ترتیب داده شود. در چنین حالت است که آموزش ها نتیجه مطلوبی در پی خواهند داشت.

به طور مثال کودکی که منزوی و گوشه گیر است و ارتباط کمی با اطرافیان خود میگیرد در محیط های شلوغی مثل بازی های گروهی بازدهی خوبی نخواهد داشت و چه بسا که از حضور در چنین موقعیتی سرباز زند. برخی کودکان نیز بسیار پر جنب و جوش هستند و به راحتی با اطرافیان خود دوست می شوند و باب گفتگو را باز می کنند. این دسته از کودکان در محیط های آرام که نیاز بیشتری به تمرکز و سکوت است، بازدهی خوبی نخواهند داشت. مثل کلاس نقاشی، مجسمه سازی و ..

وجود کلاس های آموزشی متنوع در مهد کودک با کیفیت، این امکان را فراهم میکند که با توجه به علاقه مندیها، فاکتورهای متنوعی برای انتخاب کلاس های آموزشی پیش روی والدین و مربیان باشد تا مناسب ترین را برای پرورش استعدادهای ذاتی کودکان برگزینند.

برای پرورش استعدادهای کودک خود هزینه کافی بگذارید. شاید در ابتدا کمی فشار بر هزینه های مالی خانوار وارد شود. ولی در دراز مدت نتیجه مطلوبی از سرمایه گذاری خود کسب خواهید کرد و آرامش خاطر برای خود و فرزندتان در بزرگسالی را کسب خواهید کرد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه