مهدکودک فرشته آسمانی با مدیریت سیما نصرت پور در سال ۹۲ تاسیس شده است و دارای مجوز سازمان بهزیستی کشور میباشد. 

این مهد با مساحت ۵۸۰ متر و تهداد مربیان ۱۸ تا، از ساعت ۷ صبح تا ۵:۳۰ عصر پذیرای کودکان شیرخوار تا پیش دبستانی شما میباشد.

دارای لوح تقدیر از شورای عالی انقلاب فرهنگی
دارای لوح تقدیر از سازمان بهزیستی استان تهران

صبحانه وناهار گرم
سرویس ایاب وذهاب
پلی هاوس
آموزش زبان انگلیسی
کارگاههای خلاقیت
پیچ ومهره
چیدمان لیوان و.....

سیستم آموزشی ما رشد محور می باشد، در این سیستم هر کودک با توجه به میزان رشد فیزیکی و ذهنی خود در معرض آموزش قرار می گیرد. نهایت تلاش ما برای ایجاد حس خلاقیت و تقویت آن در کودکان می باشد که این خود وجه تمایز ماست چرا که خلاقیت در آموزش در تمامی مراحل ( آموزش مفاهیم ریاضی، علوم،هوش،ذهن برتر،زبان،سفال و…) قابل رویت می باشد.

تمام تلاشمان بر این است که کودک در دنیای خود که دنیایی سرشار از بازی و شادی است آموزش ببیند. تمامی آموزشها در قالب بازی به کودکان داده میشود زیرا تجربه به ما ثابت نموده قدم اول در آموزشی ماندگار، علاقمند نمودن کودکان می باشد.

علاوه بر فعالیت های روزانه برنامه های متنوعی همچون اردوهای آموزشی و تفریحی، حضور گونه های متنوع حیوانات، آموزش مهارت های زندگی،کلاسها و کارگاه های مختلف خلاقیت نظیر پیچ و مهره ، چیدمان لیوان و … انجام می گیرد که همگی در راستای آموزش مفاهیم و مهارت های زندگی می باشد.

برای دیدن لیست کامل مهدکودک های محدوده ی قیطریه، پیشنهاد می کنم به صفحه بهترین مهدکودک قیطریه و بهترین مهدکودک قلهک مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه