مهد کودک غنچه های میهن نیاوران دارای فضایی زیبا و کادری مجرب برای کودکان عزیز شما است.

مهد کودک غنچه های میهن در حال حاضر در منطقه یک تهران واقع شده است و مدیریت آن بر عهده لالوئی می باشد.

در این مهد آموزش های مختلفی از جمله:

  • آموزش روخوانی و حفظ قرآن
  • آموزش زبان انگلیسی
  • کاردستی
  • نقاشی
  • بازی و ریاضی
  • بازی های حرکتی
  • نمایش خلاق با موضوعات مختلف

همه روزه انجام میشود.

حفظ سوره های کوچک قرآن به زبان انگلیسی و آموزش مفاهیم ریاضی و علوم نیز از دیگر آموزش های این موسسه میباشد.

برای مهد کودک دوزبانه غنچه های میهن در نیاوران محتوای بیشتری وجود ندارد به همین دلیل ما شما را با بهترین روش های یافتن مهد کودک خوب آشنا می کنیم.

قبل از هر اقدامی با دوستان، همسایگان و آشنایان خود درباره بهترین مهد کودک در منطقه خود صحبت کنید. مطمئنا تجربه های آنها در مسیر انتخاب بهترین مهد کودک چراغ راه شما خواهد بود.

نیازهای آموزشی فرزند خود را بشناسید. نیازهای آموزشی کودکان پرجنب وجوش و فعال  با نیازهای آموزشی بچه های ساکت و منزوی بسیار متفاوت است.

لیست مهد کودک های اطراف خود را نیز در برگه هایی یادداشت کنید. مشخص کنید که هر یک چه امکانات و مزیت هایی دارند. میزان فاصله مهد کودک ها را نیز از منزل و یا محل کارتان محاسبه کنید. بهتر آن است که فاصله زیادی بین مهد کودک و محل زندگی شما نباشد. می بایست جلوی اتلاف وقت کودک در مسیر رفت و برگشت به مهد کودک گرفته شود. چه بسا در مسیر خطرات احتمالی در کمین کودک باشد.

اگر مهد کودک های مد نظرتان دارای وب سایت هستند حتما تمام مطالب موجود در وب سایت ها را به دقت بخوانید. حتما نظرات والدین دیگر را که معمولا در وب سایت ها درج شده اند را مطالعه کنید. بسیار مهم است که زمانی را برای بازدید حضوری از مهد کودک قرار دهید. در این بازدید کودک را نیز با خود ببرید.

به طور قطع در این بازدید جواب اکثر سوالات خود را خواهید گرفت.

مهد کودکی مناسب آموزش های اولیه کودک دلبند شماست که در درجه اول مدیریت با تجربه و مدبری داشته باشد. مربیان آن نیز تحصیل کرده، با تجربه و دوره دیده باشند و مهم تر از آن به کار با کودکان علاقه مند باشند.

برخورداری مجموعه آموزشی از امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزش در کنار بهره مندی از حضور مربیان خبره نکته حائز اهمیتی است.

 بسیار مهم است که سلامت جسم و روح کودک در محیط آموزشی تضمین شده باشد. بهداشت و نظم نیز کامل کننده تمام موارد قبل خواهد بود.

با مربیان درباره برنامه آموزشی که دنبال می کنند گفتگو کنید.  به تمام نقاط مهد کودک حتی دستشویی و توالت ها سر بزنید. دقت کنید تهویه هوای محیط به خوبی انجام گیرد.

والدین گرامی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در جستجوی خود برای مهدکودک، توصیه میکنیم سه گام زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه ی "لیست مهدکودک های نیاوران" لیست تمام مهدکودک های منطقه ی موردنظر خود را ببینید و بررسی کنید.
  2. تمام اطلاعات هر مهدکودک را مطالعه و نظرات والدین دیگر را بررسی کنید.
  3. در صفحه ی "بهترین مهدکودک نیاوران" نظرات و پزسش و پاسخ های کاربران را مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید.
.
بسیار عالی. کمتر مهدی هنوز به اعتقادات اینجوری پایبنده. من راضی هستم
موسوی
.
گروه سنی رو مشخص نکردین چرا؟ دوسال پذیرش دارن؟
صبوری
.
مهدکودک قرآنیه؟
سبحانی
.
پسر من میره این مهد. من راضی هستم. بسیار ممنونم
مامان سبحان
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه