مهدکودک و پیش دبستانی ارمغان هستی در سال ۱۳۸۸، با مدیریت معروفی و با مجوز سازمان بهزیستی در منطقه ی شهرک غرب شروع به فعالیت کرد.

این مهدکودک از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۵ بعدازظهر میزبان کودکان ۲ تا ۶ ساله ی شما میباشد.

مهدکودک و پیش دبستانی ارمغان هستی داراي ٤٥٠ متر مربع فضاي آموزشي و بازي كه شامل:

- زمين بازي (سافت پلي گراند) جهت تقويت مهارت ها ي حسي حركتي

- شن بازي و زمين بازي فوم پلي اتيلن براي كودكان زير ٣ سال

- اتاق ژيمناستيك

- سالن تولد

- دوربين مدار بسته

- سالن بازي هاي گروهي

- صبحانه و نهار گرم

- سرويس رفت و برگشت

- روانشناس مقيم.

کلاس های مهدکودک ارمغان هستی:

  • کلاس زبان انگلیسی
  • آموزش رياضي
  • شطرنج
  • بازی موسیقی
  • لگوی آموزشی
  • ژیمناستیک
  • سفال
  • بازی عروسکی

برای مهد کودک ارمغان هستی محتوایی وجود ندارد از همین رو ما شما را برای یافتن بهترین مهد کودک راهنمایی خواهیم کرد.

در درجه اول توصیه می کنیم برای اینکه آرامش خاطر برای خود و دلبندتان ایجاد کنید در منطقه و محدوده خود به دنبال بهترین مهد کودک برای فرزند خود بگردید. فاصله زیاد، کودک را مضطرب و نگران خواهد کرد. این اولین تجربه دوری او از خانه و والدینش می باشد بنابراین باید کمترین فشار روحی را بر او وارد کنید. مسلما این جدایی برای شما نیز دشوار خواهد بود.

قبل از هر اقدامی درباره مهد کودک با فرزند خود صحبت کنید. تصویری از کارهایی که در آنجا باید با دوستان و مربیان خود انجام دهند برای او بسازید. او می بایست برای ورود به محیط آموزشی مهد کودک آماده شود. درباره بازی های گروهی و تفریحاتی که در کنار دوستان جدید انجام خواهد داد با او صحبت کنید.

برای بازدید حضوری از مهد کودک او را نیز با خود ببرید. نظر کودک را درباره محیط جویا شوید. آنها بسیار حساس و نکته سنج هستند و نکات ریز را به خوبی می بینند. به خواسته و نظر آنها توجه کنید.

درباره برنامه آموزشی مهد کودک انتخابی خود وسواس به خرج دهید. دقت کنید غنی از آموزش، تفریح و بازی باشد تا کودک در کنار برخورداری از محیطی شاد آموزش ها را فرا بگیرد.

بهره مندی از حضور مربیان با تجربه و توانا در به اجرا درآوردن برنامه آموزشی بسیار حائز اهمیت است. با مربی مهد کودک صحبت کنید. شیوه برخورد او با شما و کودکان تجربه و نوع برخورد او را آشکار خواهد کرد. رفتار شایسته مربی اعتماد شما را برای سپردن فرزند خردسالتان به مهد کودک جلب خواهد کرد.

بهداشت، امنیت و نظم محیط نیز از اصولی است که نباید از آن غافل شوید به همه جوانب به خوبی دقت کنید تا آینده درخشانی برای کودک خود بسازید.

خانواده های گرامی برای پیدا کردن مهدکودک موردنظر خود به چند نکته دقت کنید:

  1. همه ی مهدکودک های منطقه ی موردنظر را بررسی کرده و باهم مقایسه کنید.
  2. نظرات والدین در مورد هر مهدکودک را مطالعه بفرمایید.
  3. میتوانید به تاپیک هایی که پرسش و پاسخ های مادران درمورد مهدکودک های منطقه است مراجعه کنید. برای نمونه صفحه ی زیر پرسش و پاسخ مادران درمورد مهدکودک های شهرک غرب است: "مهدکودک خوب در شهرک غرب معرفی کنید لطفا. پسرم خیلی وابسته ست"
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه