مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه شرویلا نیاوران با متد مونته سوری و با بیش از ۱،۳۰۰ متر فضای بازی کودکان در نیاوران تاسیس شده است. جلسات معاینه کودکان توسط متخصصین اطفال، جلسه مشاوره روانشناسی، برگزاری جشن و اردو از فعالیت های این مجموعه است.

مرکز آموزشی شرویلا با بیش از ۳۳ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش کودکان و خردسالان این مرز و بوم در منطقه نیاوران قرار  دارد که خانم ناهید بهرامی عهده دار مدیریت آن است.

 مدیریت این مجموعه بی نظیر بر این باورند که خانواده نخستین نهادی است که تربیت کودک در آن انجام می گیرد و سپس مهد کودک بر تربیت و رشد کودک تاثیر عمیقی دارد، به همین دلیل با انتخاب کادری از مجرب ترین متخصصان حوزه کودک و روان شناسی از سال ۱۳۶۴ تاکنون به آموزش کودکان مشغول اند.

این مرکز دارای کادری متعهد، با سواد و متخصصی است که زیر نظر سازمان بهزیستی قرار دارد و تمامی کودکان از سنین شیرخواری تا ۶ سالگی می توانند در آن حضور پیدا کنند و در فضای ۲۰۰۰ متری شاد و مفرح آن لذت ببرند.

برای خانواده هایی که به دنبال مرکزی هستند که کودکان آنان مهارت های رفتاری، گفتاری، حرکتی، تعادلی، شادی، بازی و هیجان را بیاموزد، پیشنهاد ما مرکز آموزشی شرویلا است. هم چنین آمادگی قوای جسمانی  نیز زیر نظر دکتر کردی نیز ارائه می شود.

در این مرکز کودکان به طور مرتب توسط متخصص اطفال و دندان پزشک کودکان ویزیت می شوند. پیش دبستانی و مهد کودک شرویلا برای آموزش و بازی کودکان برنامه های متنوعی تدوین کرده اند.

کلاس های آموزشی این مرکز شامل موارد زیر هستند:

  • آموزش مکالمه زبان انگلیسی به شکل تمام وقت با بهره گیری از متد مونته سوری
  • آشنایی با مفاهیم ریاضی، چرتکه، علوم و نجوم
  • بازی شطرنج
  • برگزاری کلاس های شعر خوانی،سرود خوانی، قصه گویی و شاهنامه خوانی
  • کلاس های ورزشی همچون ایروبیک و ژیمناستیک

از دیگر امکلنات این مرکز وجود تجهیزاتی همچون استخر اختصاصی، محوطه چمن و زمین بازی کودکان و برپایی کارگاه های مادر و کودک است.

 

والدین گرامی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در جستجوی خود برای مهدکودک، توصیه میکنیم سه گام زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه ی "لیست مهدکودک های نیاوران" لیست تمام مهدکودک های منطقه ی موردنظر خود را ببینید و بررسی کنید.
  2. تمام اطلاعات هر مهدکودک را مطالعه و نظرات والدین دیگر را بررسی کنید.
  3. در صفحه ی "بهترین مهدکودک نیاوران" نظرات و پزسش و پاسخ های کاربران را مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید.

.
سلام روز‌ خوبی داشته باشید بنده رئیسی هستم مدیر فروش مجموعه فرش جانان میخواستم در خصوص تابلو‌فرش که در مورد چهره و نقاشی بچه ها رو در هر سایز دلخواه خودشون میشه روی تابلو فرش پیاده کرد یه سری توضیحات خدمت مدیریت مجموعه مهد کودک شرویلا داشته باشم ممنون میشم یه وقتی رو اختصاص بدید تا خدمت برسم با تشکر فرش جانان ادرس:تهران خیابان ولیعصر روبروی هتل بزرگ تهران نمایشگاه اختصاصی فرش جانان
علی رضا رئیسی
.
@#۱ سلام جناب رئیسی گرامی به نظر بنده شما بایستی مستقیما با مجموعه مربوطه تماس حاصل نمائید. ما فقط اطلاعات شرویلا را باز نشر می کنیم.
مدیر وب سایت رادیو کودک
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه