مهدکودک چکاوک در سال ۱۳۹۳ با مدیریت دکتر بلورچی دارای دکترای روانشناسی کودک با مجوز سازمان بهزیستی تهران در منطقه محمودیه تهران با بالاترین کیفیت از نظر مراقبت از کودکان و آموزش و پرورش محیطی مناسب، ایمن و شاد برای شکوفایی استعداد ها، خلاقيت و تجربه های نوین کودکان و آرامش و امنيت خاطر والدين فراهم آورده و فعالیت های آموزشی و پرورشی کودکان بر اساس رشد عاطفی، اجتماعی، جسمی، حرکتی، رشد زبان، مهارت های شناختی (پرورش هوش) و رشد بیان خلاق و درک زیبایی ها تدوین کرده اند تا بتوانند میزبان خوبی برای کودکان ۶ ماهه تا ۶ ساله شما عزیزان باشند.

در مهدکودک چکاوک، آموزش زبان انگلیسی و فرانسه، مشاوره خانواده و کودک توسط دکترای روانشناسی، سنجش هوش، معاینات دوره ای پزشکی، کلاس های مفاهیم علوم و ریاضی، نقاشی، سفالگری، ماسه بازی، لگو بازی های فکری، تقویت هوش، پیانو و ارف، ژیمناستیک، باله، کلاس های علوم و کشاورزی، کشاورز کوچولو، فیزیکدان کوچولو، شمیدان کوچولو، آشپز کوچولو و دامپزشک کوچولو و ... بصورت کاملا ویژه انجام می گردند.

آينده جهان نه از آن توده های مطيع كه از آن انسان های خلاق است ، اگر پرواز ذهن بچه ها را در محدوده های كوچک حبس نكنيم و بگذاريم اين پرواز ادامه پيدا كند از ميان آنها هنرمندانی پيدا خواهد شد كه حرفی نو برای گفتن دارند.

فعالیت های مهد کودک به صورت دوزبانه بوده و کودکان همه روزه به صورت گروه های نیمه خصوصی از آموزش زبان انگلیسی و فرانسه بهره مند می شوند. همچنین کلاسهای فوق برنامه شاد، علمی و آموزنده ای (خلاقيت، شطرنج، شنا، موسيقی و ...) توسط مربی های مجرب در طول هفته با تنوع طراحی شده تا توانمندی های کودکان بر اساس علایق و انگیزه های آنان رشد و پرورش یابد.

مهد کودک و پیش دبستانی چکاوک محمودیه تهران با کادری مجرب، و برنامه های جانبی چون نمایش خلاق، شطرنج، اردو، لگو، زبان های خارجی و سرویس رفت و برگشت فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

والدین گرامی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در جستجوی خود برای مهدکودک، توصیه میکنیم سه گام زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه ی "لیست مهدکودک های زعفرانیه" لیست تمام مهدکودک های منطقه ی موردنظر خود را ببینید و بررسی کنید.
  2. تمام اطلاعات هر مهدکودک را مطالعه و نظرات والدین دیگر را بررسی کنید.
  3. در صفحه ی "بهترین مهدکودک زعفرانیه" نظرات و پزسش و پاسخ های کاربران را مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید.
.
سلام وقت بخیر در کارهای دفتری‌و کمک مربی نیاز ندارین
نیوشا
.
@#۱ با سلام و روش خوش لطفا بصورت مستقیم با موسسه تماس بگیرید.
مدیر وب سایت رادیو کودک
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه