مهدکودک پریان کوچولو از مهدکودک های ویژه تهرانسر با مدیریت مهناز حسن زاده با سابقه ۲۵ سال حضور در حوزه کودک فعالیت خودش را آغاز کرده است.

حسن زاده
لیسانس پرستاری و فوق لیسانس روانشناسی
مدیر مجموعه های پریان کوچولو و فردای روشن دارای

ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۶ در حوزه مهدکودک آغاز کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مهدکودک پریان پیشنهاد می کنیم فایل صوتی زیر از صحبت های مدیریت مهدکودک پریان کوچولو را گوش کنید.

در مهدکودک پریان کوچولو پذیرش کودکان از شیرخوار تا پیش دبستانی بصورت تمام وقت و نیمه وقت انجام می شود. حتی این مجموعه امکاناتی مانند After School نیز به خانواده های عزیز ارائه می دهد. حتی برای مادران شاغلی که کودکان دبستانی دارند فضایی فراهم شده تا کودکان بتوانند بصورت تمام وقت در مهدکودک حضور داشته باشند.

با توجه به تقاضای خانواده از مدیریت پریان کوچولو، مرکز جدیدی با نام "فردای روشن" با تجهیزات کامل برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی، After School تاسیس گردید که کاملا دارای فضای فیزیکی جدا از مهدکودک هست. 

مرکز فردای روشن اولین و مجهزترین مرکز رفاه کودک و خانواده در منطقه تهرانسر به آدرس بلوار لاله، بدخشان شمالی، کوچه سوم شرقی پلاک ۳۴ هست، این مرکز مجهز به دوربین های مدار بسته در جای جای مهدکودک حتی در  اتاق شیرخواران و ناهار خوری و ... هست.

این مرکز پذیرای کودکان شما از ۷ تا ۱۲ سال می باشد.

کودکان دبستانی پس از تعطیلی دبستان می توانند وارد این مرکز شده و از ناهار و وسائل رفاهی مرکز تا رسیدن خانواده های عزیزشان استفاده کنند و اگر نیاز به آموزش دروس دبستانی نیز داشته باشند می توانند از امکانات مرکز نیز استفاده کنند.

این کودکان در فصل تابستان نیز می توانند بصورت تمام وقت از این مرکز استفاده کنند.

کلیه پرسنل دو مرکز پریان کوچولو و فردای روشن دارای مدارک مرتبط با کودکان هستند، مدارکی مانند مربی گری، کمک های اولیه، بهداشت، خلاقیت و ... . همچنین این مربیان دارای سوابق بالای کار با کودک هستند به همین دلیل کودکان در تعامل با آن ها احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

هر دو مجموعه پریان کوچولو و فردای روشن دارای ۴ ستاره از سازمان بهزیستی شهر تهران و ۵ ستاره از طرف مخاطبین سایت رادیوکودک هستند.

ساعت کار این دو مجموعه از ۶:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ عصر می باشد، در صورت نیاز به زمان بیشتر با مرکز هماهنگ کنید.

 

شعارهای پریان کوچولو و فردای روشن

ما ادعا نمی کنیم بهترینیم، بهترین ها ما را انتخاب می کنند

مهدکودک خوب = آینده روشن نوگلان شما

این دو مرکز آموزشی شادی، رشد و پرورش استعداد کودکان شما را تضمین می کنند.

سرویس رفت و برگشت: مرکز پریان کوچولو و فردای روشن دارای سرویس رفت و برگشت با راننده خانم مجرب و مجوز رسمی از سازمان حمل و نقل سعی در بهبود کیفیت همراهی با خانواده های عزیز هست.

وعده های غذایی: طبخ غذا در مجموعه پریان کوچولو با کیفیت عالی و موارد ارگانیک و برنج ایرانی با آشپز ماهر و زیر نظر متخصص تغذیه کارآزموده تهیه می شود.

هر دو مجموعه دارای فضای بازی بیش از ۱۵۰ متر پوشیده و فضای آزاد هستند، استخر توپ، استخر شن، جامپینگ، تاپ، سرسره، تونل، صخره نوردی، مشاغل و ... هستند همچنین این مجموعه دارای سالن تولد، اعیاد ملی و مذهبی و ... هستند.

 حضور دائم روانشناس و مشاور در مهدکودک با روش بازی درمانی سعی در بهبود تمرکز، توجه و افزایش مهارت های حرکتی، عملکردی و اجتماعی دارند در صورت نیاز نیز از کودکان تست های مناسبی برای تشخیص اختلالات حسی و یادگیری کودکان گرفته می شود که به درمان و بهبود عملکرد بیشتر آن ها کمک می کند. مشاورین مجموعه حتی آماده ارائه خدمات مشاوره خانواده، کارگاه های گروهی و فردی دارند.

معاینات دوره ای چشم، دندان، رشد کودک و ... بصورت دوره ای توسط متخصصین اتفاق می افتند و پاسخ آن ها بصورت مکتوب خدمت خانواده ها ارائه می شود.

آموزش های هر دو مجموعه براساس واحد کار همراه با بازی و به روش عینی و عملی در گروه سنی های مختلف و همچنین آموزش مفاهیم اخلاقی، بهداشتی، ایمنی، مهارت های فردی، اجتماعی، زندگی، حل مشکل، ارتباط موثر، دوست یابی و ... در مهدکودک اتفاق می افتند.

تمام مفاهیم آموزشی از طریق بازی بصورت غیر مستقیم انجام می گردد.

در عین حال نتایج پیشرفت کودکان بصورت دوره ای بصورت کتبی به خانواده های عزیز ارائه می گردد. تمام فضاهای دو مجموعه آموزشی دارای بالاترین استانداردهای آموزشی در منطقه می باشند. تمام کلاس های آموزش دارای یک مربی و یک کمک مربی آموزشی بصورت همزمان هستند.

واحد کودکان نوزاد و نوپا کاملا از واحد کودکان دیگر جدا هست و همچنین همه گروه های سنی در کلاس ها و مقطع سنی خودشان فعالیت می کنند و آموزش می بینند.

هر دو مجموعه دارای سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه هوای استاندارد هستند.

پذیرش کودکان از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۷:۰۰ عصر انجام می گردد اما اگر نیاز به تایم اضافه بر ساعت عصر بود حتما خانواده ها با مهدکودک هماهنگ کنند.

هر دو مجموعه به دلیل وسع مالی متفاوت خانواده ها در تهرانسر پکیج هایی را برای خانواده های عزیز ارائه می دهند که همه اقشار جامعه بتوانند از این فضاهای بی نظیر آموزشی بهره لازم را ببرند.

برای ثبت نام گروهی یا خواهر و برادران تخفیفات ویژه مالی و خدماتی در نظر گرفته می شود، پرداخت شهریه در ابتدای ماه انجام می گردد.

.
خيلي مهدكودك خوب و عالي هستي من بچم از ٦ماهگي تا ٦سالگي در اين مهد بوده و خيلي راضي هستم محيط مهد تميز و خانم حسن زاده مدير مهد خيلي دلسوز و مهربان و به فكر بچه ها هستند پيشنهاد ميكنم به مادرهاي گل
سهيلا
.
مهد كودك خيلي خوب و عالي محيط دانشين و مدير اين مهد عالي هستن من راضي بودم و پيشنهاد ميكنم به مامانا گل
نازنين
.
با سلام ، واقعا مهد کودک خیلی خوبیه ،مخصوصا از نظر تمیزی و نظافت واقعا نسبت به سایر مهد کودکها عالیه ، برخورد مدیر و مربیاننیز خیلی خوبه من که واقعا راضی هستم
حسین ساداتی
.
من دو ساله که دو تا ازبچه هام رو میبرم به این مهد ، واقعا کارشون عالیه خدا خیرشان بده تنها مهد کودک تمیز تو تهرانسره ، من که خیلی راضیم .
سیما سلیمانی
.
سلام مادراي گل مهدكودك پريان كوچولو و فرداي روشن بهترييين و تميز ترين مهد كودك در تهران ميباشد من دخترم چندين سال در اين مهدكودك ميباشد و واقعا از اموزش،بهداشت و نگهداري كودكم راضي ميباشم و اين هارو مديون مدير خوب و دلسوز و مربيان عالي ميباشم مادر رها
رها اسفندياري
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه