اندیشیدن را به فرزندان خود بیاموزیم نه اندیشه ها را

مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان در سال ۱۳۷۶ در منطقه ۵ تهران (اشرفی اصفهانی، خیابان ۲۲ بهمن) تاسیس گردیده است. این موسسه تحت نظر سازمان بهزیستی استان تهران فعالیت خود را شروع کرده است. این مرکز در طول مدت ۲۵ سال فعالیت خود به عنوان یکی از بهترین مراکز پیش دبستانی در استان تهران شناخته شده است.

محیط امن و دلپذیر مهدکودک ایمان به گونه ای طراحی و چیدمان شده است تا به رشد همه جانبه و توسعه ذهنی و همچنین روحی خردسال عزیز کمک کند.

از اهداف مهم مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان بالا بردن حس استقلال و اعتماد به نفس در نوگلان شما است. در این مرکز به کودکان خردسال که آماده پذیرش آموزش های اولیه هستند مهارت های زندگی مثل حس مسئولیت پذیری، صبوری، توانایی ابراز عقیده و در مواقع لزوم نه گفتن و .. آموزش داده می شود.

در این مرکز علاوه بر موارد ذکر شده برنامه ریزی هایی نیز برای رشد و تحول شناختی و درک محیط اطراف نیز وجود دارد. در این برنامه های آموزشی کودکان خردسال به بهترین شکل مهارت های اساسی چون استفاده از حواس پنجگانه، استدلال حل مسئله و همچنین تمرکز بیشتر بر موضوعات مختلف را خواهند آموخت. کودکان می آموزند که عواطف و احساسات خود را به خوبی بشناسند و بتوانند به راحتی آنها را با دیگران بیان کنند.

در مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان به رشد و همچنین تحول کلامی کودکان خردسال شما کمک خواهد شد و در نتیجه آنها بر مهارت های شنیداری، دیداری و بیانی خود به طور کامل مسلط خواهند شد.

امروزه بر همگان واضح و مشخص است که پرورش و تقویت خلاقیت کودکان در سنین پیش دبستانی بسیار حائز اهمیت است. در مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان زمینه های لازم برای بروز خلاقیت نوگلان خردسال شما با ترغیب و همچنین تشویق به بهترین نحو فراهم خواهد بود.

وجود کارگاههای آموزشی بهترین فرصت برای نوگلان عزیز است. کودکان خردسال در کارگاههای آموزشی از طریق دیدن و همچنین آزمایش، مهارت های جدیدی را کشف خواهند کرد. نوگلان عزیز در کارگاه های آموزشی با کمک گرفتن از حواس پنجگانه رابطه علت و معلول را به خوبی درک خواهند کرد و به رشد جسمی و درک بهتر از اطراف خود دست پیدا خواهند کرد. به طور کلی کارگاه های آموزشی زمینه لازم برای تفکر علمی و خلاق را در نوگلان فراهم خواهد ساخت.

کلاس های فوق برنامه مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان عبارتند از:

  • زبان انگلیسی
  • زبان فرانسه
  • خلاقیت
  • بازی های خلاق
  • بازی های گروهی
  • بازی های آموزشی
  • کاردستی
  • نقاشی خلاق
  • نمایش عروسکی
  • ایروبیک
  • کارگاه قصه گویی خلاق
  • موسیقی
  • شطرنج
  • شاهنامه خوانی
  • و ..

وجود کلاس های فوق برنامه کمک می کند تا کودکان دقت، تمرکز، تفکر و تخیل خود را افزایش داده و این خود سبب افزایش صد درصدی اعتماد به نفس کودکان خواهد شد. بنابراین ثبت نام در کلاس های فوق برنامه کمک شایانی به پیشرفت همه جانبه کودکان در سنین خردسالی خواهد کرد.

در ضمن کارگاههای شاهنامه خوانی و غزل خوانی به نوگلان شما این امکان را خواهد داد تا با مفاخر و هنر ایران کهن آشنا شوند و از آنها ایده و الهام بگیرند. یقینا این چنین کارگاه هایی سبب تحریک تخیل کودکان خواهد شد و شور و اشتیاق آنها را به شنیدن و درک شعر و داستان های کهن ایرانی نیز بیشتر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان روانشناس کودک برای رویت عملکرد رفتاری کودکان در کلاس ها حضور می یابند تا مشکلات هر چند کوچک نوگلان عزیز را برطرف کنند و راهکارهای لازم را به مربیان و خانواده های آنها ارائه دهند.

در مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان متخصص تغذیه کودکان نیز حضور دارد و جلسات تغذیه سالم برگزار می کند. در این جلسات اصول کلی تغذیه صحیح جهت کمک به کودکان زیر ۶ سال مثل: نحوه چیدمان منوی غذا و مغذی کردن غذای کودک برای رشد سالم کودک و غیره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

امکان ویزیت کودکان جهت چشم پزشکی، دندان پزشکی، سنجش شنوایی و غیره نیز توسط متخصصین این امر در مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان وجود دارد.

اردوهای تفریحی و آموزشی جهت تقویت مهارتهای اجتماعی، تحرک و پویایی و بالا بردن هوش هیجانی نوگلان در مهدکودک ایمان وجود دارد.

جشن های مناسبتی نیز در مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ایمان برگزار می شوند. در این جشن ها و مناسبت ها کودکان با آداب و رسوم به خوبی آشنا خواهند شد و در کنار هم سن و سالان خود ساعات خوشی را نیز سپری خواهند کرد.

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه