مهد کودک صدای زندگی در سال ۱۳۸۹ در منطقه چهار تهران با مدیریت خانم مراد پور زیر نظر بهزیستی در مساحتی به اندازه دو طبقه مجزا، (۶۵۰ متر)، فضای سبز و بازی ۳۰۰ متر میزبان کودکان شما از شیر خوار تا پیش دبستانی است.

برای مهد کودک و پیش دبستانی سه زبانه صدای زندگی محتوایی وجود ندارد. از همین رو ما با شما همراه شده ایم تا بهترین راهکارها را برای یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد بالای مهد کودک های اطراف به شما والدین عزیز ارائه دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

با یک سرچ ساده در اینترنت شما به آدرس و شماره تماس تمام مهد کودک های اطراف خود دسترسی کامل پیدا خواهید کرد. اگر محتوایی برای مهد کودک وجود داشت حتما تمام مطالب مهد کودک ها را با دقت بخوانید و با یکدیگر مقایسه کنید. مطالعه محتواهای موجود میتواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهد.

اگر چنانچه محتوایی نیز وجود نداشت قضاوت خود را بر پایه اینکه مهد کودک خوبی نیست قرار ندهید. با مجموعه تماس بگیرید و زمانی را برای بازدید حضوری با مدیریت تعیین کنید. بازدید حضوری بسیاری از زوایای مهد کودک را برای شما روشن خواهد کرد که هرگز انتظار آن را نخواهید داشت.

پیشنهاد میشود قبل از تصمیم گیری نهایی از تمام مهد کودک ها دیدن فرمایید. حتما از نظرات والدین دیگر درباره مهد کودک ها استفاده کنید. چرا که آنها قبل از شما از خدمات مجموعه استفاده کرده اند و می توانند کامنت های مفیدی برای مسیر جستجوی شما ارائه دهند.

سعی کنید اطلاعات خود را درباره بهترین و مناسب ترین آموزش ها در مهد کودک بالا ببرید تا با آگاهی کامل در مسیر جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک قرار بگیرید.

پس از مقایسه امکانات مجموعه ها و شنیدن یا مطالعه نظرات دیگران درباره مهد کودک ها، مطمئنا لیست کوتاه تری برای انتخاب خواهید داشت. بهتر است نزدیک ترین مهد کودک را برای سپردن کودک خود به آن مجموعه برگزینید.

 لازم است یادآور شویم که هرگز کیفیت را فدای فاصله کم نکنید. فاصله بیشتر را میتوان با استفاده از سرویس رفت و برگشت حل کرد. ولی صدمات روحی و جسمی که ممکن است کیفیت پایین آموزش ها به کودک وارد کند گاها جبران ناپذیر خواهد بود.

در هنگام بازدید از مهد کودک فرزند خود را نیز همراه ببرید. بسیار مهم است که او بتواند با محیط و پرسنل مجموعه ارتباط خوبی برقرار کند.

به نحوه استقبال پرسنل و مربیان مجموعه از شما و فرزندتان توجه کنید. این استقبال نتیجه بسیار ویژه ای برای جذب کودک در محیط خواهد داشت. دقت کنید رفتار آنها با تمارض همراه نباشد.

تمام نقاط مهد کودک را به دقت بررسی کنید. تمیزی و بهداشت محیط سلامت فرزند شما را تضمین خواهد کرد. وجود پرسنل و کادر با سواد و دوره دیده و عاشق کار با کودکان، سلامت روح کودک شما را تضمین خواهد کرد. بنابراین با دقت بالا به جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک بپردازید.

وجود امنیت، امکانات، بهداشت، نظم، دیسیپلین کاری و .. در کنار برخورداری از برنامه غنی آموزشی و مربیان با تجربه از ملزومات یک مهد کودک خوب و باکیفیت است.

اگر زمان کافی بگذارید و دقت بالایی داشته باشید حتما بهترین را برای فرزند خود خواهید یافت. گذشته از آن موسسات آموزشی نیز برای جذب کودکان و والدین آنها تمام تلاش خود را به کار میگیرند و سعی میکنند بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهند.

والدین با همکاری با مدیریت و مربیان مهد کودک ها آینده سازان ایران را به بهترین شکل تحویل جامعه خواهند داد تا زندگی خود را به بهترین شکل اداره کنند و ایرانی آباد بسازند.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه